Zadalem pytanie w tej sprawie na forum NavAids.
Autor stwierdzil, ze defaultowa sceneria ma wlasnie stary pas wiec nic nie jest w stanie z tym zrobic. Mysle, ze nie zrozumial, ze pas jest juz w realu nieaktywny, wiec opisalem problem jeszcze raz.
Rowniez pokierowal do pliku APX53140 wiec chyba po prostu tez sie go pozbede.
[ Added: Sat Mar 18, 2017 20:50 ]
Zadalem pytanie w tej sprawie na forum NavAids.
Autor stwierdzil, ze defaultowa sceneria ma wlasnie stary pas wiec nic nie jest w stanie z tym zrobic. Mysle, ze nie zrozumial, ze pas jest juz w realu nieaktywny, wiec opisalem problem jeszcze raz.
Rowniez pokierowal do pliku APX53140 wiec chyba po prostu tez sie go pozbede. niestety lista lotnisk "affected" w tym pliku jest pokazna (i nie sa to lotniska tylko w Polsce)
Ale teraz tak sobie mysle - co musialbym wyedytowac w ADE w defaultowej scenerii zeby rozwiazac problem?
[ Added: Sat Mar 18, 2017 22:11 ]
Jeszcze jeden edit z mojej strony: Po zdezaktywowaniu ILS w scenerii default w pliku bgl poprzez zmiane jego czestotliwosci, w EPKT DD rowniez przestaje dzialac ILS.
[ Added: Sat Mar 18, 2017 23:06 ]
No i mi odpowiedzial:
The only valid solution is to have an up to date scenery for EPKT that
1) disable the default airport and its associated navaids (ILS)
2) and correctly define the IKTO Cat II ILSDME on the new runway
It is the responsability of the designer to do that properly
[ Added: Sun Mar 19, 2017 15:35 ]
Jest obejscie problemu. Aero sors navaids update zapisuje backup kazdego zmodyfikowanego pliku.
Wystarczy znalezc plik APX53140.bgl.p3dini (lub fsxini w przypadku FSX), usunac APX53140.bgl i zastapic go wlasnie tym backupem, poprzez usuniecie z nazwy p3d.ini
To powoduje powrot rejonu do defaultowych czestotliwosci i polozenia stacji VOR ale przynajmniej naprawia problem ILS (wlasnie wykonalem pelny autoland NGX-em na EPKT przy okazji prob touch & go
)
Jednoczesnie oznacza to, ze EPKT Drzewiecki Design nie wylacza defaultowych stacji ale z nich w jakis sposob korzysta.