LUKK Chisinau X

Latest version: v1.25 (2017)

Post Reply
User avatar
Kuba Pa
200+ posts
200+ posts
Posts: 482
Joined: Wednesday 22 Sep 2010, 12:17
Name: Jakub
Location: Kolbuszowa, Poland

Re: LUKK Chisinau X

Post by Kuba Pa » Sunday 23 Dec 2018, 11:23

Ok dzięki tu już wszystko widać. Lotnisko jest obniżone względem defaultowego położenia. Piszesz że masz plik w scenery/world/scenery ale dla pewności podmień na ten z załącznika. Podobnie kiedyś miał Bober na EPPO, niby te same pliki ale jak podmienił to wszystko wróciło do normy. Jeśli to nie to to bym szukał czy nie masz jakiegoś aktywnego innego AFCADa dla LUKK. Na pewno nie jest to nic związanego z meshem tylko z AFCADem.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

radzio2
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 26
Joined: Saturday 27 Jun 2015, 07:32
Location: Czêstochowa

Re: LUKK Chisinau X

Post by radzio2 » Sunday 23 Dec 2018, 14:40

Niestety, ale nadal to samo. Nie mam innych AFCADów dla LUKK.

User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 899
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: LUKK Chisinau X

Post by Martin_Starski » Sunday 23 Dec 2018, 16:34

Rozumiem, ze reinstall z uprawnieniami administratora i wylaczonym antywirusem byl juz cwiczony, tak?

Jakie masz ustawienia w symulatorze?

Jak wyglada wpis dla LUKK w scenery library?

Rozumiem, ze z wylaczonym FreeMeshX jest dokladnie to samo?

radzio2
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 26
Joined: Saturday 27 Jun 2015, 07:32
Location: Czêstochowa

Re: LUKK Chisinau X

Post by radzio2 » Sunday 23 Dec 2018, 18:37

1. Tak, dokładnie.

2. Normalne, takie, że wszystko działa :P

3. Tak jak wszystkie. Listowany jest do folderu LUKK Chisinau X (czy coś takiego).

4. Tak, dokładnie.

User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 899
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: LUKK Chisinau X

Post by Martin_Starski » Sunday 23 Dec 2018, 22:09

A czy default'owa sceneria wyswietla sie poprawnie czy jest to samo? Oprocz FreeMeshX zadnych innych dodatkow?

radzio2
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 26
Joined: Saturday 27 Jun 2015, 07:32
Location: Czêstochowa

Re: LUKK Chisinau X

Post by radzio2 » Tuesday 25 Dec 2018, 14:55

Defaultowa sceneria też jest jakby wyżej podniesiona - tyle, że podniesiony jest cały teren lotniska i wygląda to na zamierzony efekt.

Image

Opórcz FreeMeshX jest jeszcze ORBX OpenLC no i oczywiście standardowo jakieś tam samoloty, scenerie innych lotnisk, FSUIPC i inne bzdety. Żadnych innych scenerii obszarowych nie posiadam.

User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 899
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: LUKK Chisinau X

Post by Martin_Starski » Tuesday 25 Dec 2018, 19:03

Rozumiem ze FTX openLC Europe w pakiecie z FTX Global base pack. To jeszcze aby wykluczyc "udzial osob trzecich" :wink: - czy wylaczenie openLC Europe robi jakakolwiek roznice dla naszej scenerii?

radzio2
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 26
Joined: Saturday 27 Jun 2015, 07:32
Location: Czêstochowa

Re: LUKK Chisinau X

Post by radzio2 » Tuesday 25 Dec 2018, 21:32

Nie - nie ma żadnej różnicy.

User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 899
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: LUKK Chisinau X

Post by Martin_Starski » Thursday 27 Dec 2018, 10:22

Szczerze mowiac - nie widze na razie zadnego punktu zaczepienia. Wyraznie jest cos specyficznego w Twojej instalacji / konfiguracji symulatora, gdyz u wielu innych uzytkownikow wszystko wyglada i dziala poprawnie. Sugeruja to rowniez Twoje zgloszenia odnosnie problemow z EPBY, EPWR czy EPWA.

Zmieniales cos w prepar3d.cfg?
Mozesz podeslac jeszcze swoje scenery.cfg? Moze tutaj uda sie znalezc jakas przyczyne...
Przeszukales wszystkie foldery - na pewno nie masz nigdzie zadnych innych plikow z lukk w nazwie?
I jeszcze nad jednym sie zastanawiam - czy bazujesz na czystej instalce P3D czy robiles aktualizacje do wersji 4.4?

radzio2
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 26
Joined: Saturday 27 Jun 2015, 07:32
Location: Czêstochowa

Re: LUKK Chisinau X

Post by radzio2 » Thursday 27 Dec 2018, 17:37

P3D.cfg jest czysty, bez zmian.

Scenery.cfg: https://drive.google.com/file/d/1XKvF3L ... sp=sharing

Pliki z LUKK w nazwie w folderze z P3D (+niżej pliki z folderu LUKK Chisinau X z Addon Scenery):

Image

Robiłem aktualizację do wersji 4.4, jednak w wersji 4.3 na czystej instalacji ten problem też występował.

User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 899
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: LUKK Chisinau X

Post by Martin_Starski » Thursday 27 Dec 2018, 21:16

A jaka wersja LUKK Chisinau X jest u Ciebie zainstalowana?

Bo jezeli uzywales naszego ostatniego installer'a to wpisu LUKK nie powinno byc w scenery.cfg - sceneria powinna byc dodana poprzez add-on.xml i po odpaleniu symulatora po nacisnieciu "enable" powinna pojawic sie bodajze w scenery_add-ons.xml w ProgramData\Lockheed Martin\Prepar3D v4

Nie masz przypadkiem teraz podwojnie LUKK w bibliotece (jeden wpis na gorze na szaro oraz jeden edytowalny gdzies ponizej)?

W samym scenery.cfg nie widze nic specjalnego - jedynie od area.226 numeracja nie pokrywa sie z layer'ami ale watpie aby to mialo szczegolne znaczenie w tym konkretnym przypadku. Dodatkowo niektore scenerie masz ponizej FreeMeshX, nie mowiac juz o tym, ze openLC tez powinien byc ponizej inny scenerii (wg mnie powyzej FreeMeshX, ale ponizej wszystkich innych dodatkow).

I ostatnia rzecz, ale moze najwazniejsza:

U mnie w scenery.cfg pierwsze dwa wpisy to:

[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Local=Scenery\World
Active=TRUE
Required=TRUE
Layer=1

[Area.002]
Title=Default Scenery
Local=Scenery\BASE
Active=TRUE
Required=TRUE
Layer=2

a u Ciebie "Scenery\World" jest w ogole na 142 layer'ze i dodatkowo wyglada na zmodyfikowany:

[Area.143]
Title=Default Terrain
Local=Scenery\World\scenery
Layer=143
Active=TRUE
Required=TRUE

Powinien to byc pierwszy wpis, z "Title=Default Scenery" a nie jako ponownie "Default Terrain" i ze sciezka "Local=Scenery\World" a nie "Local=Scenery\World\scenery".

Jak dla mnie to powinienes sobie odbudowac plik scenery.cfg

radzio2
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 26
Joined: Saturday 27 Jun 2015, 07:32
Location: Czêstochowa

Re: LUKK Chisinau X

Post by radzio2 » Friday 04 Jan 2019, 16:59

No i mamy winowajce całego problemu ;) Po przeniesieniu Default Terrain na samą górę scenery.cfg wszystko trybi jak należy. Dzięki bardzo za pomoc!

4Gamers
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 13
Joined: Friday 27 Apr 2018, 07:34

Re: LUKK Chisinau X

Post by 4Gamers » Sunday 20 Jan 2019, 09:50

Any news on the update?

User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 4772
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Re: LUKK Chisinau X

Post by DD Stanislaw » Sunday 20 Jan 2019, 11:23

As far as I am aware of the real airport is still under construction.
Image

4Gamers
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 13
Joined: Friday 27 Apr 2018, 07:34

Re: LUKK Chisinau X

Post by 4Gamers » Monday 15 Apr 2019, 14:22

Hi! So , I am from Chișinău, Moldova, and as far as I know the airport will stay in this stage for a lobg time since there are not enought money to continue the construction.

I think that it will be a great idea to update the airport from the game as soon as possible, because there are many other stands added, and a new rubway was added too. Thanks!

Post Reply