EPKK Kraków Balice X v3

Latest version: v3.2 (2020)

Post Reply
User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 1588
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: EPKK Kraków Balice X v3

Post by Martin_Starski » Friday 03 Jul 2020, 07:03

Tak, podmien ten plik sdx - wowczas SODE powinno ponownie aktywowac swiatla po zmierzchu.
W przeciwnym razie swiatla beda dzialac tylko po odznaczeniu opcji "always on".

Adi
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 2
Joined: Sunday 19 Jul 2020, 17:30
Name: Adrian

Re: EPKK Kraków Balice X v3

Post by Adi » Sunday 19 Jul 2020, 17:36

Hej,
zainstalowałem scenerię EPKK v3.2 (P3Dv5 HF2) i mam pytanie czy to powinno tak wyglądać jak na poniższym obrazku (nieostra tekstura trawy - wydaje mi się, że w P3Dv4.5 jakość tekstur była lepsza, obrys dookoła drzew). Dodam, że mam wyłączony tryb EA beta. Mam włączoną opcję "Use hight resolution terrain textures" i większość suwaków prawie na maks.
Z góry dzięki za podpowiedź.
Image

User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 5303
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Re: EPKK Kraków Balice X v3

Post by DD Stanislaw » Monday 20 Jul 2020, 04:26

Cześć.
Powinna być widoczna "nakładka" z teksturami wysokiej rozdzielczości.
Czy tak faktycznie jest, można sprawdzić w pliku CFG symulatora:
:\Users\[user]\AppData\Roaming\Lockheed Martin\Prepar3D v5\Prepar3D.cfg

[TERRAIN]
DETAIL_TEXTURE=1
Image

Adi
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 2
Joined: Sunday 19 Jul 2020, 17:30
Name: Adrian

Re: EPKK Kraków Balice X v3

Post by Adi » Monday 20 Jul 2020, 11:43

DD Stanislaw wrote:
Monday 20 Jul 2020, 04:26
Cześć.
Powinna być widoczna "nakładka" z teksturami wysokiej rozdzielczości.
Czy tak faktycznie jest, można sprawdzić w pliku CFG symulatora:
:\Users\[user]\AppData\Roaming\Lockheed Martin\Prepar3D v5\Prepar3D.cfg

[TERRAIN]
DETAIL_TEXTURE=1
Dziękuję Staszku,
zdecydowałem się na powrót do P3Dv4.5. W wersji 5 mam za dużo różnych problemów (wspomniany EPKK, żyjący własnym życiem NGXu, wg mnie nie działający ORBX Global - widzę, że to defaultowe tekstury, brak SkyForce i tym samym lepszych tekstur i modeli chmur i nieba w trybie "non-EA", nie oddający realiów pogodowych tryb beta EA) - i to wszystko na świeżej instalacji Windowsa i całej reszty. Albo się wstrzymam z instalacją P3Dv5 do wersji 5.1 albo do momentu aż na MSFS pojawią się ulubione dodatki (czyli pewnie jakiś rok ;-) )
Miłego dnia!

Post Reply