Polish Airports vol.3 X

Latest version: v4.1 (2020)

Post Reply
medMatthew
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 2
Joined: Wednesday 23 Oct 2013, 14:35
Location: Bydgoszcz, Poland

Post by medMatthew »

Witam! Powiem szczerze, że jestem niemile zaskoczony - chyba, że to u mnie jest coś nie tak, choć wątpię.

Po ściągnięciu z SimMarketu aktualnej wersji i jej wgraniu, widzę że praktycznie jedyną rzeczą która pojawiła się w EPBY jest DVOR.

W dalszym ciągu nie ma:
- palących się świateł PAPI na obu kierunkach, które na bydgoskim lotnisku są od około 2000 roku (na marginesie mieliśmy je bodajże w Bydgoszczy szybciej niż nawet Kraków!).

- nie ma usuniętych drzew, które są - a nie powinny być - równolegle do drogi kołowania E pośród schrono-hangarów

- nie ma usuniętego płotu, który już nie przebiega przez CZYNNĄ drogę kołowania E (która notebenne powinna być np. po zmroku oświetlona)

- nie ma zmiany przebudowanego Apronu, a co za tym idzie zmiany poziomego malowania i numeracji stanowisk

A dostałem potwierdzenie w korespondencji mailowej, że te sprawy będą zaktualizowane...
To jak to teraz jest?
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6259
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Nie jest to jeszcze zaktualizowane. Aktualizacje będą się pojawiać tak szybko, jak będzie to z naszej strony możliwe.
Image
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6259
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Our customers, who have this product, will be soon notified by stores about the new version available (v2.2). Changes in the new version:
- Volumeric grass added
- Night lighting corrected
- Manual updated
- Charts updated
- VOR in EPWR added
- VOR in EPBY added
- Apron in EPBY updated
- PAPI in EPBY fixed
- PAPI in EPWR fixed
- Support for Prepar3D v2.1

DEMO has been already updated to v2.2 .

EPPO, Polish Airports vol.3 X v2.2:

Image
Image
Rafal

Post by Rafal »

A lovely view! I can't wait to try it myself.
The vegetation looks like a real thing.
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6259
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Dla tych, którzy nie chcą ściągać całości - tylko poprawka płyty w Bydgoszczy (v2.1).
http://rapidshare.com/share/82271BEEE70 ... C298084DE0 (13MB)
Instalacja ręczna - wrzucić do FSX\Addon Scenery\Polish Airports vol.3\EPBY_X .
Image
fafa
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 3
Joined: Saturday 07 Dec 2013, 08:29
Location: wroclaw

Post by fafa »

Czesc , what about season switcher? it seems doesnt' work with prepar 3d 2.0
Image

Bardzo Dziekuje
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6259
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Please do not quote whole posts.
Yes, we are still working on that indeed.
Image
gresiek
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 4
Joined: Monday 21 Nov 2011, 21:06
Location: EDDF, EPWR

Post by gresiek »

Hi Stanislaw,

There is a problem with PA V3 in Prepar3D 2.0. There are no approach lights, apron lights and building lights. When you are close enough you can see the lights but they are very dim and unusable for visual approach.
I've noticed the same thing for all PA sceneries in FSX running in DX10 mode (after applying Steve's DX10 Fixer). No airport lights except for PAPI. This has been described here: http://stevesfsxanalysis.wordpress.com/ ... -feedback/
It seems that this no-light problem is somehow connected with legacy halo.bmp and can be temporarily fixed with some kind of "ballast light". So I've noticed that this problem exist with simple aircrafts like "Aircreation Trike".

Are there any plans to fix the light problems and make all "Drzewiecki Design" sceneries compatible with FSX DX10 mode and Prepar3D 2.0?

Thank you in advance for your help and great efforts!
Gregor
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6259
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Image
gresiek
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 4
Joined: Monday 21 Nov 2011, 21:06
Location: EDDF, EPWR

Post by gresiek »

Ok, clear, thank you for update.
What about FSX DX10 compatibility? Are there any plans?
NCmichal
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 2
Joined: Friday 14 Dec 2012, 22:11
Location: Gdansk, Poland

Nakładające sie samoloty

Post by NCmichal »

Witam, może już to jest gdzieś wyjaśnione ale mam problem z nakładaniem się samolotów w EPGD.

Image
tx738
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 6
Joined: Friday 04 Jan 2013, 11:16
Location: Lublin, Poland

Post by tx738 »

Dołączam się - mam to samo.
Rafal

Post by Rafal »

Panowie,

EPGD jest z paczki vol.1, a to jest temat o vol.3 (EPWR, EPPO i EPBY). :wink:

A jeśli chodzi o te samoloty statyczne, dezaktywujcie plik EPGDv3_StaticPlane.bgl.
Na przykład zamieniając rozszerzenie BGL na OFF.
gresiek
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 4
Joined: Monday 21 Nov 2011, 21:06
Location: EDDF, EPWR

nakladajace sie samloty

Post by gresiek »

odpowiedz bardzo prosta, "zr±bany" afcad.

te nak³adaj±ce siê samoloty to statyczne ze scenerii nalo¿one z samolotami ai, ktore nie wiedzac, ze stanowisko jest zajete przez samolot statyczny (bo afcad o tym nie mowi), parkuja na tym samym miejscu.
rzecz bardzo prosta do naprawienia. wystarczy poprawiæ afcad lub wyrzuciæ samoloty statyczne z katalogu scenerii, bêdzie to cos w stylu "staticaircarft.bgl
dokladnie nie umiem powiedziec, bo nie mam pod reka komputera do lotow :)
pozdrawiam!
User avatar
seam1977
100-199 posts
100-199 posts
Posts: 159
Joined: Friday 14 Oct 2011, 20:53
Location: Czeladz(EPKT)

Post by seam1977 »

Super ta trawka wyglada juz latam na nowej wersji,pozdro I dzieki ;-)
Post Reply