Polish Airports vol.3 X
Latest version: v4.1 (2020)
-
- 2-4 posts
- Posts: 2
- Joined: Wednesday 23 Oct 2013, 14:35
- Location: Bydgoszcz, Poland
Witam! Powiem szczerze, że jestem niemile zaskoczony - chyba, że to u mnie jest coś nie tak, choć wątpię.
Po ściągnięciu z SimMarketu aktualnej wersji i jej wgraniu, widzę że praktycznie jedyną rzeczą która pojawiła się w EPBY jest DVOR.
W dalszym ciągu nie ma:
- palących się świateł PAPI na obu kierunkach, które na bydgoskim lotnisku są od około 2000 roku (na marginesie mieliśmy je bodajże w Bydgoszczy szybciej niż nawet Kraków!).
- nie ma usuniętych drzew, które są - a nie powinny być - równolegle do drogi kołowania E pośród schrono-hangarów
- nie ma usuniętego płotu, który już nie przebiega przez CZYNNĄ drogę kołowania E (która notebenne powinna być np. po zmroku oświetlona)
- nie ma zmiany przebudowanego Apronu, a co za tym idzie zmiany poziomego malowania i numeracji stanowisk
A dostałem potwierdzenie w korespondencji mailowej, że te sprawy będą zaktualizowane...
To jak to teraz jest?
Po ściągnięciu z SimMarketu aktualnej wersji i jej wgraniu, widzę że praktycznie jedyną rzeczą która pojawiła się w EPBY jest DVOR.
W dalszym ciągu nie ma:
- palących się świateł PAPI na obu kierunkach, które na bydgoskim lotnisku są od około 2000 roku (na marginesie mieliśmy je bodajże w Bydgoszczy szybciej niż nawet Kraków!).
- nie ma usuniętych drzew, które są - a nie powinny być - równolegle do drogi kołowania E pośród schrono-hangarów
- nie ma usuniętego płotu, który już nie przebiega przez CZYNNĄ drogę kołowania E (która notebenne powinna być np. po zmroku oświetlona)
- nie ma zmiany przebudowanego Apronu, a co za tym idzie zmiany poziomego malowania i numeracji stanowisk
A dostałem potwierdzenie w korespondencji mailowej, że te sprawy będą zaktualizowane...
To jak to teraz jest?
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6268
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6268
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Our customers, who have this product, will be soon notified by stores about the new version available (v2.2). Changes in the new version:
- Volumeric grass added
- Night lighting corrected
- Manual updated
- Charts updated
- VOR in EPWR added
- VOR in EPBY added
- Apron in EPBY updated
- PAPI in EPBY fixed
- PAPI in EPWR fixed
- Support for Prepar3D v2.1
DEMO has been already updated to v2.2 .
EPPO, Polish Airports vol.3 X v2.2:
- Volumeric grass added
- Night lighting corrected
- Manual updated
- Charts updated
- VOR in EPWR added
- VOR in EPBY added
- Apron in EPBY updated
- PAPI in EPBY fixed
- PAPI in EPWR fixed
- Support for Prepar3D v2.1
DEMO has been already updated to v2.2 .
EPPO, Polish Airports vol.3 X v2.2:
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6268
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Dla tych, którzy nie chcą ściągać całości - tylko poprawka płyty w Bydgoszczy (v2.1).
http://rapidshare.com/share/82271BEEE70 ... C298084DE0 (13MB)
Instalacja ręczna - wrzucić do FSX\Addon Scenery\Polish Airports vol.3\EPBY_X .
http://rapidshare.com/share/82271BEEE70 ... C298084DE0 (13MB)
Instalacja ręczna - wrzucić do FSX\Addon Scenery\Polish Airports vol.3\EPBY_X .
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6268
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Hi Stanislaw,
There is a problem with PA V3 in Prepar3D 2.0. There are no approach lights, apron lights and building lights. When you are close enough you can see the lights but they are very dim and unusable for visual approach.
I've noticed the same thing for all PA sceneries in FSX running in DX10 mode (after applying Steve's DX10 Fixer). No airport lights except for PAPI. This has been described here: http://stevesfsxanalysis.wordpress.com/ ... -feedback/
It seems that this no-light problem is somehow connected with legacy halo.bmp and can be temporarily fixed with some kind of "ballast light". So I've noticed that this problem exist with simple aircrafts like "Aircreation Trike".
Are there any plans to fix the light problems and make all "Drzewiecki Design" sceneries compatible with FSX DX10 mode and Prepar3D 2.0?
Thank you in advance for your help and great efforts!
Gregor
There is a problem with PA V3 in Prepar3D 2.0. There are no approach lights, apron lights and building lights. When you are close enough you can see the lights but they are very dim and unusable for visual approach.
I've noticed the same thing for all PA sceneries in FSX running in DX10 mode (after applying Steve's DX10 Fixer). No airport lights except for PAPI. This has been described here: http://stevesfsxanalysis.wordpress.com/ ... -feedback/
It seems that this no-light problem is somehow connected with legacy halo.bmp and can be temporarily fixed with some kind of "ballast light". So I've noticed that this problem exist with simple aircrafts like "Aircreation Trike".
Are there any plans to fix the light problems and make all "Drzewiecki Design" sceneries compatible with FSX DX10 mode and Prepar3D 2.0?
Thank you in advance for your help and great efforts!
Gregor
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6268
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
nakladajace sie samloty
odpowiedz bardzo prosta, "zr±bany" afcad.
te nak³adaj±ce siê samoloty to statyczne ze scenerii nalo¿one z samolotami ai, ktore nie wiedzac, ze stanowisko jest zajete przez samolot statyczny (bo afcad o tym nie mowi), parkuja na tym samym miejscu.
rzecz bardzo prosta do naprawienia. wystarczy poprawiæ afcad lub wyrzuciæ samoloty statyczne z katalogu scenerii, bêdzie to cos w stylu "staticaircarft.bgl
dokladnie nie umiem powiedziec, bo nie mam pod reka komputera do lotow
pozdrawiam!
te nak³adaj±ce siê samoloty to statyczne ze scenerii nalo¿one z samolotami ai, ktore nie wiedzac, ze stanowisko jest zajete przez samolot statyczny (bo afcad o tym nie mowi), parkuja na tym samym miejscu.
rzecz bardzo prosta do naprawienia. wystarczy poprawiæ afcad lub wyrzuciæ samoloty statyczne z katalogu scenerii, bêdzie to cos w stylu "staticaircarft.bgl
dokladnie nie umiem powiedziec, bo nie mam pod reka komputera do lotow
pozdrawiam!