Polish Airports vol.1 X
Latest version: v5.1 (2020)
Re: Polish Airports vol.1 X
Dziękuję za informację.
Re: Polish Airports vol.1 X
Właśnie zaczęła się nowa promocja na Państwa produkty więc w końcu kupiłem Polish Airports vol. 1.
Nad EPRZ zauważyłem mały błąd w światłach podejścia na pas 9, więc go zgłaszam. Błąd widać na załączonym zrzucie ekranu.
Nad EPRZ zauważyłem mały błąd w światłach podejścia na pas 9, więc go zgłaszam. Błąd widać na załączonym zrzucie ekranu.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Re: Polish Airports vol.1 X
Dziękujemy za zgłoszenie, sprawdzimy.
[edit] Potwierdzam, błąd występuje i zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji.
[edit] Potwierdzam, błąd występuje i zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji.
Re: Polish Airports vol.1 X
Panowie,
Prośba o wsparcie.
Szczegóły:
FSX Steam(Win 10 Pro) - dodatek PA vol.1 X v.4.5 zakupiony dzisiaj w FSPilotShop.
Występują problemy z teksturami:
- szare bloki na pasach,
- szare płyty na przy lotniskach.
Szczegóły w załączniku.
Czy jest to błąd w wersji czy też wymagana jest modyfikacja konfiguracji dodatku?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Norbert
Prośba o wsparcie.
Szczegóły:
FSX Steam(Win 10 Pro) - dodatek PA vol.1 X v.4.5 zakupiony dzisiaj w FSPilotShop.
Występują problemy z teksturami:
- szare bloki na pasach,
- szare płyty na przy lotniskach.
Szczegóły w załączniku.
Czy jest to błąd w wersji czy też wymagana jest modyfikacja konfiguracji dodatku?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Norbert
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Re: Polish Airports vol.1 X
@DD Stanisław - dziękuję za podpowiedź.
Podziałała w przypadku EPGD oraz EPLB.
W przypadku zaś EPKT oraz EPRZ znikneły tekstury pasa, terminali oraz innych obiektów(są czarne zgodnie z załącznikiem).
Prośba o wsparcie.
Pozdrawiam
Podziałała w przypadku EPGD oraz EPLB.
W przypadku zaś EPKT oraz EPRZ znikneły tekstury pasa, terminali oraz innych obiektów(są czarne zgodnie z załącznikiem).
Prośba o wsparcie.
Pozdrawiam
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Re: Polish Airports vol.1 X
Na szybko mogę zasugerować reinstall produktu, wygląda to na brakujące pliki z teksturami (lub problem z dostępem do nich).
Re: Polish Airports vol.1 X
Tekstury się pojawiły - wymagane było usuniecie oraz ponowne podpięcie ww. scenerii do FSX.
Dzięki,
Norbert
Dzięki,
Norbert
Re: Polish Airports vol.1 X
Czas szybko leci i już za dwa miesiące będą dwa lata od premiery v4.
Bardzo się cieszę, że w międzyczasie doczekaliśmy się aktualizacji działającej pod P3D4 oraz poprawy świateł pasa i podejścia - jest lepiej.
Jestem jednak ciekawy czy będzie update lub nowa wersja, która poprawi pozostałe bolączki:
- światła dróg kołowania - dzisiaj zamiast niebieskich świateł są jakieś migające białe punkciki, a z bliska widać, że coś z nimi nie tak
- oświetlenia płyt postojowych - to zapewne wina samego P3D jak wyświetla obecne światła (jest z tym kiepsko nawet w defaultcie) ale przydałby się update oraz mile widziana integracja DL
- nocne tekstury budynków, które świecą całe sobą
- zamiana płaskich makiet drzew na 3D lub najlepiej autogen
Oprócz tego do listy życzeń dorzucam jeszcze uaktualnienie scenerii lotnisk o wszystkie kluczowe inwestycje które powstały w ostatnich latach, a zmieniły krajobraz około lotniskowy.
Trudno mi się wypowiadać na temat Katowic. Lublina czy Rzeszowa, ale w Gdańsku brakuje sporo takich obiektów:
- Pomorska Kolej Metropolitarna - nowe tory snujące przed podejściem 29, aż pod terminal na wiadukcie i dalej wpięte Y w istniejące tory w Rebięchowie, z charaktersytycznymi czerwonymi stacjami w kilku miejscach
- stacja benzynowa Orlen tuż przy światłach podejścia 29
- likwidacja stacji Shell przy obwodnicy
- nowy układ drogowy przy terminalu
- kilka znaczących nowy budynków tam gdzie kiedyś były pola (głównie w parku biznesowym - jeżeli nie ma mocy aby je odwzorować dokładnie to może chociaż Autogen? szczególnie, że sceneria lotniska rozpościera się z teksturami fotograficznymi bardzo daleko i będąc na górze w Scenery Managerze (przy obecnej metodzie instalacji) nie pozwala aby inne dodatki tj. Orbx czy VFRPoland wyświetlały tam poprawny autogen - może jako alternatywa opcja instalacji bez foto tekstury poza bliskim otoczeniem samego lotniska?
- najlepszym przykładem jest wieża radiowa w Chwaszczynie - byłoby super gdyby ten obiekt znalazł się w scenerii EPGD
Rozumiem, że to praca = pieniądze, więc niech to będzie płatna v5. Zresztą za dokładniejszą wersję samego EPGD dałbym tyle co za pełny volume PA - no ale to może tylko ja...
W AFCADzie przydałoby się zdefiniować chociaż kilka stanowisk typu Medium/Heavy.
Wiem, że one się nakładają z mniejszymi stanowiskami ale nawet kosztem kilku mniejszych potrzeba tych większych, np:
20A (B763) zamiast 20
28A (B763) zamiast 28
37 (B763) zamiast 35 i 36
50A (B763) na stanowisku odladzania
oraz jedno stanowsiko (B747) czyli 12 lub 13 zamiast odpowiednio 8 i 9 lub 10 i 11
Te stanowiska są najczęściej wykorzystywane w realu gdy przylatuje większy ptak.
Alternatywny AFCAD mogę zrobić sam, proszę zatem o zgodę autorów.
Pozdrawiam!
Bardzo się cieszę, że w międzyczasie doczekaliśmy się aktualizacji działającej pod P3D4 oraz poprawy świateł pasa i podejścia - jest lepiej.
Jestem jednak ciekawy czy będzie update lub nowa wersja, która poprawi pozostałe bolączki:
- światła dróg kołowania - dzisiaj zamiast niebieskich świateł są jakieś migające białe punkciki, a z bliska widać, że coś z nimi nie tak
- oświetlenia płyt postojowych - to zapewne wina samego P3D jak wyświetla obecne światła (jest z tym kiepsko nawet w defaultcie) ale przydałby się update oraz mile widziana integracja DL
- nocne tekstury budynków, które świecą całe sobą
- zamiana płaskich makiet drzew na 3D lub najlepiej autogen
Oprócz tego do listy życzeń dorzucam jeszcze uaktualnienie scenerii lotnisk o wszystkie kluczowe inwestycje które powstały w ostatnich latach, a zmieniły krajobraz około lotniskowy.
Trudno mi się wypowiadać na temat Katowic. Lublina czy Rzeszowa, ale w Gdańsku brakuje sporo takich obiektów:
- Pomorska Kolej Metropolitarna - nowe tory snujące przed podejściem 29, aż pod terminal na wiadukcie i dalej wpięte Y w istniejące tory w Rebięchowie, z charaktersytycznymi czerwonymi stacjami w kilku miejscach
- stacja benzynowa Orlen tuż przy światłach podejścia 29
- likwidacja stacji Shell przy obwodnicy
- nowy układ drogowy przy terminalu
- kilka znaczących nowy budynków tam gdzie kiedyś były pola (głównie w parku biznesowym - jeżeli nie ma mocy aby je odwzorować dokładnie to może chociaż Autogen? szczególnie, że sceneria lotniska rozpościera się z teksturami fotograficznymi bardzo daleko i będąc na górze w Scenery Managerze (przy obecnej metodzie instalacji) nie pozwala aby inne dodatki tj. Orbx czy VFRPoland wyświetlały tam poprawny autogen - może jako alternatywa opcja instalacji bez foto tekstury poza bliskim otoczeniem samego lotniska?
- najlepszym przykładem jest wieża radiowa w Chwaszczynie - byłoby super gdyby ten obiekt znalazł się w scenerii EPGD
Rozumiem, że to praca = pieniądze, więc niech to będzie płatna v5. Zresztą za dokładniejszą wersję samego EPGD dałbym tyle co za pełny volume PA - no ale to może tylko ja...
W AFCADzie przydałoby się zdefiniować chociaż kilka stanowisk typu Medium/Heavy.
Wiem, że one się nakładają z mniejszymi stanowiskami ale nawet kosztem kilku mniejszych potrzeba tych większych, np:
20A (B763) zamiast 20
28A (B763) zamiast 28
37 (B763) zamiast 35 i 36
50A (B763) na stanowisku odladzania
oraz jedno stanowsiko (B747) czyli 12 lub 13 zamiast odpowiednio 8 i 9 lub 10 i 11
Te stanowiska są najczęściej wykorzystywane w realu gdy przylatuje większy ptak.
Alternatywny AFCAD mogę zrobić sam, proszę zatem o zgodę autorów.
Pozdrawiam!
Re: Polish Airports vol.1 X
Screeny do poprzedniego posta
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Polish Airports vol.1 X
Kolejne screeny do poprzedniego posta
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Polish Airports vol.1 X
I jeszcze raz budynki
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Re: Polish Airports vol.1 X
Witam.
Dziekuje za wszystkie spostrzezenia i skriny - chociaz na razie calkowicie wyczerpalismy limit prac nad tego typu projektami, wierze, ze wiekszosc tych zmian zostanie kiedys wprowadzona. DL bedziemy testowac w najnowszym wydaniu PAvol.3 (jako opcja) ktore ukaze sie za okolo miesiac. Kolejny wolny „slot” na projekty w Polsce bedziemy mieli za okolo rok, ale mysle, ze o ile PAvol.1 jest teraz aktualne w sensie operacji lotniczych, o tyle np Warsaw City powinno doczekac sie dosc sporej aktualizacji i zapewne wolalbym poswiecic czas temu wlasnie produktowi.
Przy okazji prosze upewnic sie, ze zainstalowana jest najnowsza wersja produktu v4.5: od czasu wprowadzenia przez nas nowego oswietlenia pierwszy raz slysze ze cos jest nie tak ze swiatlami krawedziowymi. Nie dostalismy takiej informacji nawet z ULCu, ktory dosc skutecznie kontroluje takie rzeczy na certyfikowanych stacjach.
Zdjecie porownawcze noca jest trudne do okreslenia jako obiektywne - jasnosc to kwestia przeslony, czasu ekspozycji i innych czynnikow. Gdyby podobne zdjecie zrobic telefonem to nic by nie bylo widac - staramy sie oddac nocne oswietlenie tak, jak odczuwane jest ono w realu, ale zawsze pozostanie margines osobistej preferencji. Np DL - dla mnie jest kompletnie nierealistycznym oswietleniem z powodu braku cieni, a takze powoduje ogromny procentowo spadek klatek (dlatego bedziemy wprowadzac jako opcja).
Oczywiscie okolice lotnisk sie zmieniaja, ale nierealne jest utrzymanie ich w aktualnym stanie na ok 50 lotniskach z naszej oferty, natomiast zmiany na samych lotniskach staramy sie aktualizowac na bierzaco, na ile jest to mozliwe. Niemniej jednak dziekuje za spostrzezenia i postaramy sie zastawowic nad ich systematycznym wprowadzeniem.
Pozdrawiam
Dziekuje za wszystkie spostrzezenia i skriny - chociaz na razie calkowicie wyczerpalismy limit prac nad tego typu projektami, wierze, ze wiekszosc tych zmian zostanie kiedys wprowadzona. DL bedziemy testowac w najnowszym wydaniu PAvol.3 (jako opcja) ktore ukaze sie za okolo miesiac. Kolejny wolny „slot” na projekty w Polsce bedziemy mieli za okolo rok, ale mysle, ze o ile PAvol.1 jest teraz aktualne w sensie operacji lotniczych, o tyle np Warsaw City powinno doczekac sie dosc sporej aktualizacji i zapewne wolalbym poswiecic czas temu wlasnie produktowi.
Przy okazji prosze upewnic sie, ze zainstalowana jest najnowsza wersja produktu v4.5: od czasu wprowadzenia przez nas nowego oswietlenia pierwszy raz slysze ze cos jest nie tak ze swiatlami krawedziowymi. Nie dostalismy takiej informacji nawet z ULCu, ktory dosc skutecznie kontroluje takie rzeczy na certyfikowanych stacjach.
Zdjecie porownawcze noca jest trudne do okreslenia jako obiektywne - jasnosc to kwestia przeslony, czasu ekspozycji i innych czynnikow. Gdyby podobne zdjecie zrobic telefonem to nic by nie bylo widac - staramy sie oddac nocne oswietlenie tak, jak odczuwane jest ono w realu, ale zawsze pozostanie margines osobistej preferencji. Np DL - dla mnie jest kompletnie nierealistycznym oswietleniem z powodu braku cieni, a takze powoduje ogromny procentowo spadek klatek (dlatego bedziemy wprowadzac jako opcja).
Oczywiscie okolice lotnisk sie zmieniaja, ale nierealne jest utrzymanie ich w aktualnym stanie na ok 50 lotniskach z naszej oferty, natomiast zmiany na samych lotniskach staramy sie aktualizowac na bierzaco, na ile jest to mozliwe. Niemniej jednak dziekuje za spostrzezenia i postaramy sie zastawowic nad ich systematycznym wprowadzeniem.
Pozdrawiam
Re: Polish Airports vol.1 X
Dziękuję za odpowiedź
Potwierdzam, że używam wersji 4.5 - czysta instalacja na wersji P3D4.2 + niedawny update 4.3.
Testy przeprowadzałem również z wyłączonymi dodatkowymi sceneriami tj. Orbx, VFRPoland oraz bez DL, HDR czy alternatywnych shaderów (Envshade wyłączony).
W poprzednim poście skupiłem się na EPGD ale pozwolę sobie dodać jak to wygląda na inncyh lotniskach w ramach PAvol1.
Problem ze światłami krawędziowymi wystepuje nie tylko w EPGD ale też w EPRZ. Warte jest zauważenia, że sama lampka dostaje jakiegoś dziwnego efektu wyostrzającego (białe krawędzie) szczególnie patrząc z VC. Bitmapa światła wyświetla się na tle tylko niektórych obiektów np. samolot, budynki, natomiast znika na tle drogi kołowania lub pasa startowego.
Światła te są wykluczone z antyaliasingu - żadne ustawienie w opcjach P3D na nie nie działa - dlatego z daleka migają jako białe kropki - tego nie widać na moich zdjęciach.
W EPKT i EPLB światła krawędziowe są ok.
Na wszystkich lotniskach światła płyt postojowych mają kolorowe komponenty na końcówkach rozproszenia - czy sam P3D dodaje taki duży kontrast?
Widać to też na czerwonych światłach rękawów w EPGD. Kontrast jest taki wysoki, że te światła zamiast czerwonych punktów są białymi rąbami.
Warto to może wziąć pod uwagę przy PAvol.3 i w razie znalezienia lepszego sposobu update do vol1?
W EPLB natomiast nie wyświetlają się u mnie żadne światła na słupach płyty postojowej.
W załączeniu zip z dodatkowymi skrinami.
Jestem ciekawy czy powyższe występuje tylko u mnie czy u kogoś jeszcze?
Potwierdzam, że używam wersji 4.5 - czysta instalacja na wersji P3D4.2 + niedawny update 4.3.
Testy przeprowadzałem również z wyłączonymi dodatkowymi sceneriami tj. Orbx, VFRPoland oraz bez DL, HDR czy alternatywnych shaderów (Envshade wyłączony).
W poprzednim poście skupiłem się na EPGD ale pozwolę sobie dodać jak to wygląda na inncyh lotniskach w ramach PAvol1.
Problem ze światłami krawędziowymi wystepuje nie tylko w EPGD ale też w EPRZ. Warte jest zauważenia, że sama lampka dostaje jakiegoś dziwnego efektu wyostrzającego (białe krawędzie) szczególnie patrząc z VC. Bitmapa światła wyświetla się na tle tylko niektórych obiektów np. samolot, budynki, natomiast znika na tle drogi kołowania lub pasa startowego.
Światła te są wykluczone z antyaliasingu - żadne ustawienie w opcjach P3D na nie nie działa - dlatego z daleka migają jako białe kropki - tego nie widać na moich zdjęciach.
W EPKT i EPLB światła krawędziowe są ok.
Na wszystkich lotniskach światła płyt postojowych mają kolorowe komponenty na końcówkach rozproszenia - czy sam P3D dodaje taki duży kontrast?
Widać to też na czerwonych światłach rękawów w EPGD. Kontrast jest taki wysoki, że te światła zamiast czerwonych punktów są białymi rąbami.
Warto to może wziąć pod uwagę przy PAvol.3 i w razie znalezienia lepszego sposobu update do vol1?
W EPLB natomiast nie wyświetlają się u mnie żadne światła na słupach płyty postojowej.
W załączeniu zip z dodatkowymi skrinami.
Jestem ciekawy czy powyższe występuje tylko u mnie czy u kogoś jeszcze?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Kuba Pa
- 200+ posts
- Posts: 471
- Joined: Wednesday 22 Sep 2010, 12:17
- Name: Jakub
- Location: Kolbuszowa, Poland
Re: Polish Airports vol.1 X
Sprawdziłem i rzeczywiście na tych lotniskach światłą taxi są robione całkiem inną techniką. Stąd ta różnica. Problem nie występuję u nas także prosiłbym o ściągniecie tych tekstur i wrzucenie ich do folderu ze scenerię i sprawdzenie czy coś to pomogło czy nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.