EPWA Warsaw Chopin Airport X

Latest version: v1.97 (2020)

Post Reply
NGXPilot
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 5
Joined: Sunday 30 Aug 2015, 12:29
Location: EPWA

Post by NGXPilot »

Potwierdzam problem z ruchem AI. Wczoraj British Airways z UT2 pokołował sobie na nową płytę przy progu 29 zamiast pod terminal. Z tym że nie jestem pewien czy to problem z lotniskiem czy UT2. No i ponawiam po raz 3 pytanie o znikające rękawy przy oddalaniu widoku z kabiny.

Pozdrawiam ekipę DD i forumowiczów :)
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

UT2 instaluje własny zestaw AFCADów dla setek różnych lotnisk. Trzeba je ręcznie usunąć, gdyż inaczej "gryzą" się one z naszym. Tak, jak wcześniej pisałem.

Rękawy znikają gdyż tak mają ustalone LODy i tak ma być. Czym wyższe ustawienia LOD w FS (mozna ustawić w settingsach jak również powiększyć w fsx.cfg) tym dalej będzie widać różne obiekty.
Image
NGXPilot
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 5
Joined: Sunday 30 Aug 2015, 12:29
Location: EPWA

Post by NGXPilot »

To ostatnie pytanko... czy wiesz może jak usunąć AFCAD'y UT2 tylko dla Chopina? Jeśli chodzi o lod'y to rozumiem chodzi o parametr LOD_RADIUS?

Dzięki za info.
T.
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Nie wiem, gdzie FlightOne to umieścił, ale np. MyTraffic ma je w FSX\MyTraffic\Scenery . Na pewno są w aktywnym folderze, a aktywne foldery można wyszukać w Scenery Library i tak dość do ich lokalizacji.

Dokładnie, LOD_RADIUS.
Image
mariuszp
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 14
Joined: Friday 04 Jun 2010, 18:18
Location: Oswiecim, Poland

Post by mariuszp »

Witam!

Kubusiu bardzo proszę przesyłam Panu dwa linki do obrazów z FSX-a SE nie wiem czy dobrze? proszę o uwagi. Akurat stworzyłem tu własnoręcznie AI traffic poprzez program TTOOL
Lee Swordy i użyłem samolotów FAIB oczywiście przekonertowałem pliki do Scenery World Scenery i otrzymałem plik Traffic.bgl i to funkcjonuje na EPWA i jak widać samolot kołuje wjeżdżając na drugi samolot jak uchwycę moment "tańca łabędziego" to zaraz prześlę. Ale jest w użyciu drugi plik trafficAircraft.bgl, który jest defaultowym traffikiem w FSX-e i jeżeli widać samoloty to tylko w przelocie nad EPWA żaden z nich ani nie ląduje nie stoi i nie startuje z okęcia. Generalnie ręcznie dodane działają natomiast defaultowe, Woai oraz SKYAI nie! Zrobię teraz tak jak mówi Pan Stanisław z plikiem
EPWA_ChopinX.BGL

http://i57.tinypic.com/qqee4x.png

http://i57.tinypic.com/2lbkxap.png

http://i58.tinypic.com/2ld94i9.png

http://i60.tinypic.com/rlyjbq.png
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

mariuszp wrote:Kubusiu
Leżę i kwiczę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Image
mariuszp
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 14
Joined: Friday 04 Jun 2010, 18:18
Location: Oswiecim, Poland

Post by mariuszp »

Panie Stanisławie zrobiłem jak Pan mówił efekt ten sam na Okęciu i teraz zainstalowałem Tallin 1.5 i to samo ustawienia ruchu AI w linku. Generalnie czy mam scenerie DD zainstalowaną czy nie na EPWA nie ma ruchu AI i uważam że w Pańskich sceneriach nie ma błędu . Gdzieś indziej leży błąd, a nie chce mi się stawiać Win7 64bit, ale przynajmniej byłoby porównanie bo "gryzie" się Win10 z Fsx SE. Dziękuję, pozdrawiam.

http://i58.tinypic.com/xlb9zd.png
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Proszę o info jesli uda się Panu rozwiązać problem. Sam jestem ciekaw, co może go powodować.
Image
mariuszp
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 14
Joined: Friday 04 Jun 2010, 18:18
Location: Oswiecim, Poland

Post by mariuszp »

Yes, yes, yes Panie Staszku mam!!!!!

Działają defaultowe AI i na Epwa i Eetn gra, już tłumaczę. W FSX SE w folderze Scenery World Scenery są zapisane pliki bgl do ruchu lądowego, powietrznego i morskiego w tych trzech przypadkach są zapisane następująco: trafficCarriers.bgl, trafficAircraft.bgl i trafficBoats.bgl. Proszę dokładnie spojrzeć na sposób zapisu tak nie będzie nic jeżdzić latać i pływać w FSX-e. Trzeba po prostu dodać taki myślniczek (podłoga) między traffic_Aircraft.bgl dla pozostałych tak samo i wtedy default AI działa. To błąd powstały zapewne przy przerabianiu FSX-a przez Steam-a, ponieważ tak teraz kojarzę w wersji FSX Deluxe tak było zapisane. Koniec końców Pańskie scenerie w tym zakresie są bez zarzutu :D :D :D . A doszedłem do tego tak, że przekonwertowałem programem FSX Decompiler z bgl, a następnie znowu konwersja na bgl programem Lee Swordy TTOOL i wyszły mi dwa pliki jeden bez tego myślnika, a drugi z myślnikiem po konwersji i ten działa. Pozdrawiam Mocno. Sorry za zawracanie głowy i jeszcze raz dziękuję za scenerie. Z Poważaniem Mariusz
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

A to dziękuję za info - może i twórcom Steamu się przyda.
Image
luko
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 13
Joined: Friday 18 Dec 2009, 18:05
Location: Warsaw, Poland

Post by luko »

DD Stanislaw wrote:Szczerze - nie mam pojęcia.
Cóż, pomogło usunięcie (zmiana rozszerzenia) CVX_EPWA_... i CVX_drogi_... mimo zainstalowanych najnowszych wersji Warsaw City i EPWA X.
Wolałbym jednak nie usuwać ww. plików... po coś jednak są potrzebne...
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

CVX_EPWA_* zawiera meshe dla lotniska - na pewno powinien zostać.
CVX_Drogi to nie wiem co zawiera.
Image
luko
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 13
Joined: Friday 18 Dec 2009, 18:05
Location: Warsaw, Poland

Post by luko »

Panowie z "DD Team" ;) , pomyślcie proszę nad problemem (może chociaż w wolnej chwili :) ) - dlaczego po usunięciu CVX_EPWA_X.BGL drogi z Vectora w okolicy lotniska, jak i światła 3d z FTX Global znowu są widoczne... nie ma sposobu, żeby coś zaradzić bez usuwania ww. pliku?

Czy oprócz Jarka, są vpiloci, którzy borykają się z tym problemem lub borykali i znaleźli rozwiązanie?
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

This product has been updated to v1.3 featuring:
• 3D approach lights added in the P3Dv2 lighting version
• November ground seasonal textures fixed
luko wrote:pomyślcie proszę nad problemem
Proszę przetestować TEN PLIK - wrzucić do FSX\Addon Scenery\EPWA Warsaw Chopin Airport X\Scenery .
Image
luko
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 13
Joined: Friday 18 Dec 2009, 18:05
Location: Warsaw, Poland

Post by luko »

Staszek, niestety ten plik nie poprawia sytuacji. Pomaga usunięcie CVX_EPWA_X.BGL, ale jak wspomniałeś plik ten powinien być... :(

Ps. Przy okazji...czy przed instalacją 1.3 kompletnie usunąć 1.2?
Post Reply