EPWA Warsaw Chopin Airport X
Latest version: v1.97 (2020)
Potwierdzam problem z ruchem AI. Wczoraj British Airways z UT2 pokołował sobie na nową płytę przy progu 29 zamiast pod terminal. Z tym że nie jestem pewien czy to problem z lotniskiem czy UT2. No i ponawiam po raz 3 pytanie o znikające rękawy przy oddalaniu widoku z kabiny.
Pozdrawiam ekipę DD i forumowiczów
Pozdrawiam ekipę DD i forumowiczów
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
UT2 instaluje własny zestaw AFCADów dla setek różnych lotnisk. Trzeba je ręcznie usunąć, gdyż inaczej "gryzą" się one z naszym. Tak, jak wcześniej pisałem.
Rękawy znikają gdyż tak mają ustalone LODy i tak ma być. Czym wyższe ustawienia LOD w FS (mozna ustawić w settingsach jak również powiększyć w fsx.cfg) tym dalej będzie widać różne obiekty.
Rękawy znikają gdyż tak mają ustalone LODy i tak ma być. Czym wyższe ustawienia LOD w FS (mozna ustawić w settingsach jak również powiększyć w fsx.cfg) tym dalej będzie widać różne obiekty.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Witam!
Kubusiu bardzo proszę przesyłam Panu dwa linki do obrazów z FSX-a SE nie wiem czy dobrze? proszę o uwagi. Akurat stworzyłem tu własnoręcznie AI traffic poprzez program TTOOL
Lee Swordy i użyłem samolotów FAIB oczywiście przekonertowałem pliki do Scenery World Scenery i otrzymałem plik Traffic.bgl i to funkcjonuje na EPWA i jak widać samolot kołuje wjeżdżając na drugi samolot jak uchwycę moment "tańca łabędziego" to zaraz prześlę. Ale jest w użyciu drugi plik trafficAircraft.bgl, który jest defaultowym traffikiem w FSX-e i jeżeli widać samoloty to tylko w przelocie nad EPWA żaden z nich ani nie ląduje nie stoi i nie startuje z okęcia. Generalnie ręcznie dodane działają natomiast defaultowe, Woai oraz SKYAI nie! Zrobię teraz tak jak mówi Pan Stanisław z plikiem
EPWA_ChopinX.BGL
http://i57.tinypic.com/qqee4x.png
http://i57.tinypic.com/2lbkxap.png
http://i58.tinypic.com/2ld94i9.png
http://i60.tinypic.com/rlyjbq.png
Kubusiu bardzo proszę przesyłam Panu dwa linki do obrazów z FSX-a SE nie wiem czy dobrze? proszę o uwagi. Akurat stworzyłem tu własnoręcznie AI traffic poprzez program TTOOL
Lee Swordy i użyłem samolotów FAIB oczywiście przekonertowałem pliki do Scenery World Scenery i otrzymałem plik Traffic.bgl i to funkcjonuje na EPWA i jak widać samolot kołuje wjeżdżając na drugi samolot jak uchwycę moment "tańca łabędziego" to zaraz prześlę. Ale jest w użyciu drugi plik trafficAircraft.bgl, który jest defaultowym traffikiem w FSX-e i jeżeli widać samoloty to tylko w przelocie nad EPWA żaden z nich ani nie ląduje nie stoi i nie startuje z okęcia. Generalnie ręcznie dodane działają natomiast defaultowe, Woai oraz SKYAI nie! Zrobię teraz tak jak mówi Pan Stanisław z plikiem
EPWA_ChopinX.BGL
http://i57.tinypic.com/qqee4x.png
http://i57.tinypic.com/2lbkxap.png
http://i58.tinypic.com/2ld94i9.png
http://i60.tinypic.com/rlyjbq.png
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Panie Stanisławie zrobiłem jak Pan mówił efekt ten sam na Okęciu i teraz zainstalowałem Tallin 1.5 i to samo ustawienia ruchu AI w linku. Generalnie czy mam scenerie DD zainstalowaną czy nie na EPWA nie ma ruchu AI i uważam że w Pańskich sceneriach nie ma błędu . Gdzieś indziej leży błąd, a nie chce mi się stawiać Win7 64bit, ale przynajmniej byłoby porównanie bo "gryzie" się Win10 z Fsx SE. Dziękuję, pozdrawiam.
http://i58.tinypic.com/xlb9zd.png
http://i58.tinypic.com/xlb9zd.png
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Yes, yes, yes Panie Staszku mam!!!!!
Działają defaultowe AI i na Epwa i Eetn gra, już tłumaczę. W FSX SE w folderze Scenery World Scenery są zapisane pliki bgl do ruchu lądowego, powietrznego i morskiego w tych trzech przypadkach są zapisane następująco: trafficCarriers.bgl, trafficAircraft.bgl i trafficBoats.bgl. Proszę dokładnie spojrzeć na sposób zapisu tak nie będzie nic jeżdzić latać i pływać w FSX-e. Trzeba po prostu dodać taki myślniczek (podłoga) między traffic_Aircraft.bgl dla pozostałych tak samo i wtedy default AI działa. To błąd powstały zapewne przy przerabianiu FSX-a przez Steam-a, ponieważ tak teraz kojarzę w wersji FSX Deluxe tak było zapisane. Koniec końców Pańskie scenerie w tym zakresie są bez zarzutu . A doszedłem do tego tak, że przekonwertowałem programem FSX Decompiler z bgl, a następnie znowu konwersja na bgl programem Lee Swordy TTOOL i wyszły mi dwa pliki jeden bez tego myślnika, a drugi z myślnikiem po konwersji i ten działa. Pozdrawiam Mocno. Sorry za zawracanie głowy i jeszcze raz dziękuję za scenerie. Z Poważaniem Mariusz
Działają defaultowe AI i na Epwa i Eetn gra, już tłumaczę. W FSX SE w folderze Scenery World Scenery są zapisane pliki bgl do ruchu lądowego, powietrznego i morskiego w tych trzech przypadkach są zapisane następująco: trafficCarriers.bgl, trafficAircraft.bgl i trafficBoats.bgl. Proszę dokładnie spojrzeć na sposób zapisu tak nie będzie nic jeżdzić latać i pływać w FSX-e. Trzeba po prostu dodać taki myślniczek (podłoga) między traffic_Aircraft.bgl dla pozostałych tak samo i wtedy default AI działa. To błąd powstały zapewne przy przerabianiu FSX-a przez Steam-a, ponieważ tak teraz kojarzę w wersji FSX Deluxe tak było zapisane. Koniec końców Pańskie scenerie w tym zakresie są bez zarzutu . A doszedłem do tego tak, że przekonwertowałem programem FSX Decompiler z bgl, a następnie znowu konwersja na bgl programem Lee Swordy TTOOL i wyszły mi dwa pliki jeden bez tego myślnika, a drugi z myślnikiem po konwersji i ten działa. Pozdrawiam Mocno. Sorry za zawracanie głowy i jeszcze raz dziękuję za scenerie. Z Poważaniem Mariusz
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Panowie z "DD Team" , pomyślcie proszę nad problemem (może chociaż w wolnej chwili ) - dlaczego po usunięciu CVX_EPWA_X.BGL drogi z Vectora w okolicy lotniska, jak i światła 3d z FTX Global znowu są widoczne... nie ma sposobu, żeby coś zaradzić bez usuwania ww. pliku?
Czy oprócz Jarka, są vpiloci, którzy borykają się z tym problemem lub borykali i znaleźli rozwiązanie?
Czy oprócz Jarka, są vpiloci, którzy borykają się z tym problemem lub borykali i znaleźli rozwiązanie?
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6267
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
This product has been updated to v1.3 featuring:
• 3D approach lights added in the P3Dv2 lighting version
• November ground seasonal textures fixed
• 3D approach lights added in the P3Dv2 lighting version
• November ground seasonal textures fixed
Proszę przetestować TEN PLIK - wrzucić do FSX\Addon Scenery\EPWA Warsaw Chopin Airport X\Scenery .luko wrote:pomyślcie proszę nad problemem