Dzięki Kamil, no własnie wszyscy mamy GeForca, a taki problem ze złym ładowaniem się tekstur własnie miałem przy złej konfiguracji w nvidia inspectorze, problem był bardzo podobny ale nigdy nie było crasha całego symulatora.
Artur laik nie laik to tu nie trzeba mieć żadnej specjalnej wiedzy
, trzeba wyciągać po kolei pliki i sprawdzać czy wywala czy nie. Dopiero jak plik zostanie namierzony to trzeba będzie dopiero dokładniej sie mu przyjrzeć ale to nie będzie problem dla mnie. To co wiem w tym momencie to Ci tu przedstawię. U mnie wywalało w takich konfiguracjach:
1. Bez WC2015 v1.6.
2. Bez plików mapsat (które były najbardziej podejrzane ) EPWA_Mapsat_01.bgl EPWA_Mapsat_02.bgl
3. Bez wszystkich tekstr (wszystkie obiekty szare)
4. Bez oświetlenia
5. Bez plików wnętrza terminala EPWA_TerminalInterior_LIB.bgl
6. Bez całego terminala EPWA_SD_lib.bgl
7. Bez wiaduktów (też podejrzane) EPWA_Wiadukty_FS9.bgl
8. Bez budynków poza terenem lotniska (EPWA_Buildings_02_FS9.bgl)
9. Bez obsługi EPWA_Handling_FS9.bgl
10. Bez samochodów EPWA_Cars_FS9.bgl
Natomiast nie wywalało przy brak wszystkich wyżej wymienionych także 3/4 scenerii...