Polish Airports vol.1 X

Latest version: v5.1 (2020)

Post Reply
soferek
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 9
Joined: Tuesday 13 Oct 2015, 12:04
Location: Southampton

Post by soferek »

DD Stanislaw wrote:Generalnie, z dialogu który mieliśmy z Umberto wynikło, że "wina", jesli mozna to tak nazwać, jest po stronie GSX który ładuje nieodpowiedni plik. Będę się w tej sprawie jeszcze z nim kontaktować, choć pisał, że najnowsza wersja programu nie powinna ładować plików, które nie mają miejsc postojowych.
Przyznam ze przeinstalowalem GSX jeszcze raz.. ale instalka byla dokladnie ta sama z ich strony jak tydzien temu. Ale i tak sciagnalem na wszelki wypadek...

Wracajac do oryginalnego pytania.. Czy ten Plik ILS_EPLB_07_25.BGL bardzo ogranicza funkcjonalnosc scenery??? czy trace ILS do Lublina ?
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Ten plik zawiera informacje z których korzysta ruch AI i default ATC przy naprowadzaniu na ILS.
Image
soferek
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 9
Joined: Tuesday 13 Oct 2015, 12:04
Location: Southampton

Post by soferek »

DD Stanislaw wrote:Ten plik zawiera informacje z których korzysta ruch AI i default ATC przy naprowadzaniu na ILS.
Czyli dla mnie bez znaczenia jako ze latam online..


Super dzieki
Sebol
26-49 posts
26-49 posts
Posts: 35
Joined: Thursday 16 Jul 2015, 09:04
Location: Warsaw

Post by Sebol »

jodle wrote:¦wiate³ka w EPGD nie wygl±daj± zbyt realnie. Mo¿ecie to poprawiæ?
P3D v3.4
http://i.imgur.com/zv8w6wY.jpg
+
http://i.imgur.com/MBFEIm9.jpg
W Katowicach ten sam problem.

http://i.imgur.com/lUaoHpx.png
Lotvirtual
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 8
Joined: Tuesday 27 Sep 2016, 19:54
Location: Stuttgart

Post by Lotvirtual »

Czy w V4 jest opcja włączenia świateł na lotnisku tak jak w poprzedniej wersji? bo dzisiaj widoczność kiepska i pasa nie widać :( a 112.0 na com 2 nie przyniosło efektu.
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Nie ma.
Image
Lotvirtual
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 8
Joined: Tuesday 27 Sep 2016, 19:54
Location: Stuttgart

Post by Lotvirtual »

A byłaby możliwość zrobić? bo znacznie to ułatwiało sprawę w trudnych warunkach jak dzisiaj?
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

To jest tak - albo oświetlenie jest nierealistyczne (wizualnie) i włącza się przy niskiej widzialności albo realistyczne i włącza się tylko w nocy. Zapewne można po prostu zrobić światła, które świecą przez cały dzień, ale czy to bardziej realnie to nie powiem.
Image
User avatar
suavec
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 9
Joined: Thursday 25 Aug 2011, 22:16
Location: Gdañsk EPGD

Post by suavec »

Witam,

Aktualizacja PA vol. 1 była przeze mnie długo wyczekiwana.
Oblatałem Gdańsk i cieszę się z poszerzonego terminala i rękawów.
Nowe oświetlenie na drogach kołowania wykonane w podobnym stylu do EPWA również bardzo mi się podoba.

Co do oświetlenia pasa to rozumiem, że nie ma złotego środka ale faktycznie wygląda to kiepsko - mimo, że staram się używać najmniejszych tekstur halo jakie tylko są dostępne w REX. Osobiście nie miałbym nic na przeciw gdyby była opcja realistycznych świateł włączonych przez cały dzień - chociażby jako opcja do wyboru przy instalacji.
PS. Zresztą przejeżdżając koło EPGD nie raz widzę światła włączone non-stop w ciągu dnia nawet podczas dobrej pogody.

Czerwone oświetlenie zamontowane na rękawach nie wygląda zbyt dobrze (wcześniej już ktoś zamieścił screenshot, a u mnie w FSX wygląda to podobnie) - tak jakby tekstura halo powiększona kilkukrotnie zamiast małego świecącego punkcika.

Chciałbym jeszcze zapytać czy przewidujecie kolejne aktualizacje tego co znajduje się w obszarze scenerii. Do dzisiaj zmieniło się o wiele więcej niż brakująca część terminalu z rękawami, nowy układ świateł czy budynek TNT. Zmienił się wszakże układ drogowy po oddaniu drugiej połowy nowego terminala. Powstała stacja kolejki metropolitarnej. Zmieniło się również sporo na podejściu do pasa 29, są tory i stacja PKM, jest stacja benzynowa Orlen tuż obok świateł podejścia itp.

Pozdrawiam,
Sławek
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Witam.
suavec wrote:że nie ma złotego środka ale faktycznie wygląda to kiepsko - mimo, że staram się używać najmniejszych tekstur halo jakie tylko są dostępne w REX. Osobiście nie miałbym nic na przeciw gdyby była opcja realistycznych świateł włączonych przez cały dzień
Tekstury są nasze, więc ustawienia REX nie mają tu na nic wpływu. Prawdopodobnie faktycznie zrobimy tak, że światełka będą po prostu włączone. Dla vol.2 udało się opracować ulepszony system oświetlenia który jeszcze lepiej wygląda, także planujemy później zaktualizować światełka również w vol.1 .
suavec wrote:Chciałbym jeszcze zapytać czy przewidujecie kolejne aktualizacje tego co znajduje się w obszarze scenerii. Do dzisiaj zmieniło się o wiele więcej niż brakująca część terminalu z rękawami, nowy układ świateł czy budynek TNT. Zmienił się wszakże układ drogowy po oddaniu drugiej połowy nowego terminala. Powstała stacja kolejki metropolitarnej. Zmieniło się również sporo na podejściu do pasa 29, są tory i stacja PKM, jest stacja benzynowa Orlen tuż obok świateł podejścia itp.
Jeśli mówimy o Gdańsku, to chyba na razie nie były takie zmiany planowane. Jest zresztą parę ważniejszych punktów - m.in. aktualizacje vol.2 i vol.3. A wszystkiego na raz zrobić się nie da :P chyciaz się staramy :wink:
Image
OlmerPL
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 2
Joined: Sunday 04 Jan 2015, 18:11
Location: Gdańsk

Post by OlmerPL »

Cześć, niedawno pobrałem demo PA vol. 1 i w Gdańsku zauważyłem że światła na pasie szybko się robią "kanciaste". [URL=http://i.imgur.com/nttnta3.png] Tutaj zdjęcie, dopiero kiedy znajdziemy się bliżej "kanciastość" znika. Widać to na światłach będących bliżej samolotu na zdjęciu. Da się jakoś samemu zwiększyć odległość w jakiej zmienia się ten efekt, tak by z większej odległości tekstury się zmieniały?
Adamcox
13-25 posts
13-25 posts
Posts: 22
Joined: Thursday 08 May 2008, 11:02
Location: Kalety, Poland

Post by Adamcox »

OlmerPL wrote:... Da się jakoś samemu zwiększyć odległość w jakiej zmienia się ten efekt, tak by z większej odległości tekstury się zmieniały?
Sam tego nie zrobisz, ale post wyżej Stanisław dał info, że będzie wrzucona aktualizacja światełek dla PA vol.1, dzięki niej będą lepiej wyglądały
User avatar
DD Stanislaw
Administrator
Administrator
Posts: 6267
Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
Name: Stanisław
Location: Warsaw, Poland

Post by DD Stanislaw »

Potwierdzam - do vol.2 jest teraz totalny wypas. Jak będzie wydane to zaktualizujemy także vol.1. Zmiany dotyczą także światełek na apronach (na słupach) których otoczka też stawała się kanciasta.
Image
samtheeagle
2-4 posts
2-4 posts
Posts: 2
Joined: Saturday 12 Nov 2016, 13:01
Location: United Kingdom

Post by samtheeagle »

Having just taken advantage of the 60% off sale at Simmarket I am generally very pleased with my purchases :) I am however encountering a couple of issues at EPKT.

First I am seeing some buildings located near the airport that appear to be rendering as wireframe instead of solid, and this leads to some very obvious shimmering:

Wirefame Structures

Secondly, and most annoying, is a texture issue with the airport itself. The taxiway and apron areas seem to be having a z-buffer fight, which is leading to some really distracting thrashing and flickering:

Thrashing and flickering

I've attempted to locate any other conflicting scenery for this airport, and the only thing was a BGL for MyTraffic 6, which I renamed temporarily to see if it would resolve the issue. But it made no difference.

I'm using FSX:Steam Edition, Orbx Global, Vector and Landclasses, and FreeMeshX.

Any advice you can offer on resolving these issues will be gratefully received! :)
User avatar
Kuba Pa
200+ posts
200+ posts
Posts: 471
Joined: Wednesday 22 Sep 2010, 12:17
Name: Jakub
Location: Kolbuszowa, Poland

Post by Kuba Pa »

We know about problem with flashing snow in EPKT, but no one had reported problem with shimmering chimney before You. So I checked the texture and I found a mistake. It’s will be fixed in next update, which will soon.

Thanks for Your report about this :)
Post Reply