LUKK Chisinau X
Latest version: v1.4 (2020)
- Kuba Pa
- 200+ posts
- Posts: 471
- Joined: Wednesday 22 Sep 2010, 12:17
- Name: Jakub
- Location: Kolbuszowa, Poland
Re: LUKK Chisinau X
Ok dzięki tu już wszystko widać. Lotnisko jest obniżone względem defaultowego położenia. Piszesz że masz plik w scenery/world/scenery ale dla pewności podmień na ten z załącznika. Podobnie kiedyś miał Bober na EPPO, niby te same pliki ale jak podmienił to wszystko wróciło do normy. Jeśli to nie to to bym szukał czy nie masz jakiegoś aktywnego innego AFCADa dla LUKK. Na pewno nie jest to nic związanego z meshem tylko z AFCADem.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: LUKK Chisinau X
Niestety, ale nadal to samo. Nie mam innych AFCADów dla LUKK.
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: LUKK Chisinau X
Rozumiem, ze reinstall z uprawnieniami administratora i wylaczonym antywirusem byl juz cwiczony, tak?
Jakie masz ustawienia w symulatorze?
Jak wyglada wpis dla LUKK w scenery library?
Rozumiem, ze z wylaczonym FreeMeshX jest dokladnie to samo?
Jakie masz ustawienia w symulatorze?
Jak wyglada wpis dla LUKK w scenery library?
Rozumiem, ze z wylaczonym FreeMeshX jest dokladnie to samo?
Re: LUKK Chisinau X
1. Tak, dokładnie.
2. Normalne, takie, że wszystko działa
3. Tak jak wszystkie. Listowany jest do folderu LUKK Chisinau X (czy coś takiego).
4. Tak, dokładnie.
2. Normalne, takie, że wszystko działa
3. Tak jak wszystkie. Listowany jest do folderu LUKK Chisinau X (czy coś takiego).
4. Tak, dokładnie.
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: LUKK Chisinau X
A czy default'owa sceneria wyswietla sie poprawnie czy jest to samo? Oprocz FreeMeshX zadnych innych dodatkow?
Re: LUKK Chisinau X
Defaultowa sceneria też jest jakby wyżej podniesiona - tyle, że podniesiony jest cały teren lotniska i wygląda to na zamierzony efekt.
Opórcz FreeMeshX jest jeszcze ORBX OpenLC no i oczywiście standardowo jakieś tam samoloty, scenerie innych lotnisk, FSUIPC i inne bzdety. Żadnych innych scenerii obszarowych nie posiadam.
Opórcz FreeMeshX jest jeszcze ORBX OpenLC no i oczywiście standardowo jakieś tam samoloty, scenerie innych lotnisk, FSUIPC i inne bzdety. Żadnych innych scenerii obszarowych nie posiadam.
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: LUKK Chisinau X
Rozumiem ze FTX openLC Europe w pakiecie z FTX Global base pack. To jeszcze aby wykluczyc "udzial osob trzecich" - czy wylaczenie openLC Europe robi jakakolwiek roznice dla naszej scenerii?
Re: LUKK Chisinau X
Nie - nie ma żadnej różnicy.
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: LUKK Chisinau X
Szczerze mowiac - nie widze na razie zadnego punktu zaczepienia. Wyraznie jest cos specyficznego w Twojej instalacji / konfiguracji symulatora, gdyz u wielu innych uzytkownikow wszystko wyglada i dziala poprawnie. Sugeruja to rowniez Twoje zgloszenia odnosnie problemow z EPBY, EPWR czy EPWA.
Zmieniales cos w prepar3d.cfg?
Mozesz podeslac jeszcze swoje scenery.cfg? Moze tutaj uda sie znalezc jakas przyczyne...
Przeszukales wszystkie foldery - na pewno nie masz nigdzie zadnych innych plikow z lukk w nazwie?
I jeszcze nad jednym sie zastanawiam - czy bazujesz na czystej instalce P3D czy robiles aktualizacje do wersji 4.4?
Zmieniales cos w prepar3d.cfg?
Mozesz podeslac jeszcze swoje scenery.cfg? Moze tutaj uda sie znalezc jakas przyczyne...
Przeszukales wszystkie foldery - na pewno nie masz nigdzie zadnych innych plikow z lukk w nazwie?
I jeszcze nad jednym sie zastanawiam - czy bazujesz na czystej instalce P3D czy robiles aktualizacje do wersji 4.4?
Re: LUKK Chisinau X
P3D.cfg jest czysty, bez zmian.
Scenery.cfg: https://drive.google.com/file/d/1XKvF3L ... sp=sharing
Pliki z LUKK w nazwie w folderze z P3D (+niżej pliki z folderu LUKK Chisinau X z Addon Scenery):
Robiłem aktualizację do wersji 4.4, jednak w wersji 4.3 na czystej instalacji ten problem też występował.
Scenery.cfg: https://drive.google.com/file/d/1XKvF3L ... sp=sharing
Pliki z LUKK w nazwie w folderze z P3D (+niżej pliki z folderu LUKK Chisinau X z Addon Scenery):
Robiłem aktualizację do wersji 4.4, jednak w wersji 4.3 na czystej instalacji ten problem też występował.
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: LUKK Chisinau X
A jaka wersja LUKK Chisinau X jest u Ciebie zainstalowana?
Bo jezeli uzywales naszego ostatniego installer'a to wpisu LUKK nie powinno byc w scenery.cfg - sceneria powinna byc dodana poprzez add-on.xml i po odpaleniu symulatora po nacisnieciu "enable" powinna pojawic sie bodajze w scenery_add-ons.xml w ProgramData\Lockheed Martin\Prepar3D v4
Nie masz przypadkiem teraz podwojnie LUKK w bibliotece (jeden wpis na gorze na szaro oraz jeden edytowalny gdzies ponizej)?
W samym scenery.cfg nie widze nic specjalnego - jedynie od area.226 numeracja nie pokrywa sie z layer'ami ale watpie aby to mialo szczegolne znaczenie w tym konkretnym przypadku. Dodatkowo niektore scenerie masz ponizej FreeMeshX, nie mowiac juz o tym, ze openLC tez powinien byc ponizej inny scenerii (wg mnie powyzej FreeMeshX, ale ponizej wszystkich innych dodatkow).
I ostatnia rzecz, ale moze najwazniejsza:
U mnie w scenery.cfg pierwsze dwa wpisy to:
[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Local=Scenery\World
Active=TRUE
Required=TRUE
Layer=1
[Area.002]
Title=Default Scenery
Local=Scenery\BASE
Active=TRUE
Required=TRUE
Layer=2
a u Ciebie "Scenery\World" jest w ogole na 142 layer'ze i dodatkowo wyglada na zmodyfikowany:
[Area.143]
Title=Default Terrain
Local=Scenery\World\scenery
Layer=143
Active=TRUE
Required=TRUE
Powinien to byc pierwszy wpis, z "Title=Default Scenery" a nie jako ponownie "Default Terrain" i ze sciezka "Local=Scenery\World" a nie "Local=Scenery\World\scenery".
Jak dla mnie to powinienes sobie odbudowac plik scenery.cfg
Bo jezeli uzywales naszego ostatniego installer'a to wpisu LUKK nie powinno byc w scenery.cfg - sceneria powinna byc dodana poprzez add-on.xml i po odpaleniu symulatora po nacisnieciu "enable" powinna pojawic sie bodajze w scenery_add-ons.xml w ProgramData\Lockheed Martin\Prepar3D v4
Nie masz przypadkiem teraz podwojnie LUKK w bibliotece (jeden wpis na gorze na szaro oraz jeden edytowalny gdzies ponizej)?
W samym scenery.cfg nie widze nic specjalnego - jedynie od area.226 numeracja nie pokrywa sie z layer'ami ale watpie aby to mialo szczegolne znaczenie w tym konkretnym przypadku. Dodatkowo niektore scenerie masz ponizej FreeMeshX, nie mowiac juz o tym, ze openLC tez powinien byc ponizej inny scenerii (wg mnie powyzej FreeMeshX, ale ponizej wszystkich innych dodatkow).
I ostatnia rzecz, ale moze najwazniejsza:
U mnie w scenery.cfg pierwsze dwa wpisy to:
[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Local=Scenery\World
Active=TRUE
Required=TRUE
Layer=1
[Area.002]
Title=Default Scenery
Local=Scenery\BASE
Active=TRUE
Required=TRUE
Layer=2
a u Ciebie "Scenery\World" jest w ogole na 142 layer'ze i dodatkowo wyglada na zmodyfikowany:
[Area.143]
Title=Default Terrain
Local=Scenery\World\scenery
Layer=143
Active=TRUE
Required=TRUE
Powinien to byc pierwszy wpis, z "Title=Default Scenery" a nie jako ponownie "Default Terrain" i ze sciezka "Local=Scenery\World" a nie "Local=Scenery\World\scenery".
Jak dla mnie to powinienes sobie odbudowac plik scenery.cfg
Re: LUKK Chisinau X
No i mamy winowajce całego problemu Po przeniesieniu Default Terrain na samą górę scenery.cfg wszystko trybi jak należy. Dzięki bardzo za pomoc!
Re: LUKK Chisinau X
Any news on the update?
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6269
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Re: LUKK Chisinau X
Hi! So , I am from Chișinău, Moldova, and as far as I know the airport will stay in this stage for a lobg time since there are not enought money to continue the construction.
I think that it will be a great idea to update the airport from the game as soon as possible, because there are many other stands added, and a new rubway was added too. Thanks!
I think that it will be a great idea to update the airport from the game as soon as possible, because there are many other stands added, and a new rubway was added too. Thanks!