EPKK Kraków Balice X v3
Latest version: v3.2 (2020)
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Tak, podmien ten plik sdx - wowczas SODE powinno ponownie aktywowac swiatla po zmierzchu.
W przeciwnym razie swiatla beda dzialac tylko po odznaczeniu opcji "always on".
W przeciwnym razie swiatla beda dzialac tylko po odznaczeniu opcji "always on".
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Hej,
zainstalowałem scenerię EPKK v3.2 (P3Dv5 HF2) i mam pytanie czy to powinno tak wyglądać jak na poniższym obrazku (nieostra tekstura trawy - wydaje mi się, że w P3Dv4.5 jakość tekstur była lepsza, obrys dookoła drzew). Dodam, że mam wyłączony tryb EA beta. Mam włączoną opcję "Use hight resolution terrain textures" i większość suwaków prawie na maks.
Z góry dzięki za podpowiedź.
zainstalowałem scenerię EPKK v3.2 (P3Dv5 HF2) i mam pytanie czy to powinno tak wyglądać jak na poniższym obrazku (nieostra tekstura trawy - wydaje mi się, że w P3Dv4.5 jakość tekstur była lepsza, obrys dookoła drzew). Dodam, że mam wyłączony tryb EA beta. Mam włączoną opcję "Use hight resolution terrain textures" i większość suwaków prawie na maks.
Z góry dzięki za podpowiedź.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6269
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Cześć.
Powinna być widoczna "nakładka" z teksturami wysokiej rozdzielczości.
Czy tak faktycznie jest, można sprawdzić w pliku CFG symulatora:
:\Users\[user]\AppData\Roaming\Lockheed Martin\Prepar3D v5\Prepar3D.cfg
[TERRAIN]
DETAIL_TEXTURE=1
Powinna być widoczna "nakładka" z teksturami wysokiej rozdzielczości.
Czy tak faktycznie jest, można sprawdzić w pliku CFG symulatora:
:\Users\[user]\AppData\Roaming\Lockheed Martin\Prepar3D v5\Prepar3D.cfg
[TERRAIN]
DETAIL_TEXTURE=1
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Dziękuję Staszku,DD Stanislaw wrote: ↑Monday 20 Jul 2020, 04:26 Cześć.
Powinna być widoczna "nakładka" z teksturami wysokiej rozdzielczości.
Czy tak faktycznie jest, można sprawdzić w pliku CFG symulatora:
:\Users\[user]\AppData\Roaming\Lockheed Martin\Prepar3D v5\Prepar3D.cfg
[TERRAIN]
DETAIL_TEXTURE=1
zdecydowałem się na powrót do P3Dv4.5. W wersji 5 mam za dużo różnych problemów (wspomniany EPKK, żyjący własnym życiem NGXu, wg mnie nie działający ORBX Global - widzę, że to defaultowe tekstury, brak SkyForce i tym samym lepszych tekstur i modeli chmur i nieba w trybie "non-EA", nie oddający realiów pogodowych tryb beta EA) - i to wszystko na świeżej instalacji Windowsa i całej reszty. Albo się wstrzymam z instalacją P3Dv5 do wersji 5.1 albo do momentu aż na MSFS pojawią się ulubione dodatki (czyli pewnie jakiś rok )
Miłego dnia!
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Nie wiem gdzie popełniłem błąd lub coś jest nie tak ale chyba brakuje mi troche grafik plus samolot zamiast koło gate pojawia się w połowie pasa startowego (ustawione poprawnie)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: EPKK Kraków Balice X v3
NIe mogę edytować poprzedniego posta :/ Umiejscowienie samolotu na płycie lotniska chyba już działa
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Czy mam rozumieć że nadal jest problem z lotniskiem po instalacji? Która wersja instalatora i o której wersji symulatora mówimy? Instalowane było z uprawnieniami administratora? Jeżeli są widoczne same rękawy to na przykład może to oznaczać podwójny wpis w Scenery Library. Sugeruję otworzyć sobie Scenery Library i jeśli jest tam jakikolwiek wpis EPKK to go usunąć. To teoretycznie powinno rozwiązać problem.
Re: EPKK Kraków Balice X v3
EPKK_Krakow_X_v3.2, FSX steam edition. Z tego co się orientuje na windowsie nie da się instalować oprogramowania bez uprawnień administratora (no chyba że ktoś powyłączał zabezpieczenia albo ma bardzo stary windows). Przy instalacji było okienko z pytaniem o uprawnienia więc instalator miał uprawnienia administratora.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6269
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: EPKK Kraków Balice X v3
I potwierdź proszę że wybrałeś podczas instalacji Microsoft Flight Simulator X a nie FSX Steam (dual mode only).
Re: EPKK Kraków Balice X v3
To chyba problem z steam edycją. Zainstalowałem standardową i jest ok. Może warto dać jakiś komentarz gdzieś bo przeszukałem i nigdzie nie znalazłem informacji czym się różnią a że mam fsx ze steam to wybrałem tą. Dzięki
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Instaler wyraźnie zwraca uwagę, że opcja Steam na być wybrana tylko dla trybu Dual Mode. W innym przypadku wybiera się standardową opcje Microsoft Flight Simulator X. Niemniej najważniejsze że działa - miłego latania
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Witam, szukałem informacji jaki jest zasięg scenerii EPKK v3, jak daleko sięga poza teren miejski?
Czy też wyłącznie obejmuje granice administracyjne miasta Kraków?
Czy też wyłącznie obejmuje granice administracyjne miasta Kraków?
- Martin_Starski
- 200+ posts
- Posts: 3418
- Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
- Name: Marcin
- Location: Warszawa
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Głównie granice miasta i okolice lotniska: http://www.drzewiecki-design.net/prodEPKK_X.htm
Re: EPKK Kraków Balice X v3
Czy oferujecie jeszcze wersję demo lotniska EPKK?