EPRZ Rzeszow MSFS

Latest version: v1.1 (2025)

User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 3799
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: EPRZ Rzeszow MSFS

Post by Martin_Starski »

Zapisane na liście możliwych ulepszeń dla tej scenerii.
UpUp
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 10
Joined: Wednesday 01 Jan 2025, 13:04
Name: max

Re: EPRZ Rzeszow MSFS

Post by UpUp »

Na Xbox/x Msfs2020 (1444p, maly traffic, szybki transfer) nawet na samolotach wydmuszkach typu Carenado tak chodzą teraz porty (poznan, lubin, gdansk, wroclaw... czy Rzeszow) 🤔 To już jest epidemia, wiekszosc jest niegrywalna. Co się dzieje? Na forum MSFS też to zauważono.
https://www.xbox.com/play/media/gpNvi7y44y
User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 3799
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: EPRZ Rzeszow MSFS

Post by Martin_Starski »

Już pozwoliłem sobie to Panu wytłumaczyć w osobnym wątku. Wersje Xbox przygotowywane są na bazie naszych plików źródłowych przez Marketplace, nie pozostawiając nam, w gruncie rzeczy, możliwości testowania i dostosowywania scenerii. Sytuacja jest dla nas również trudna, bo winą za taki stan rzeczy obwinia się nas. Próbujemy reagować ale współpraca i komunikacja jest utrudniona, co pokazuje chociażby obecna sytuacja z nowym symulatorem i np. brakiem dostępu w nim do Marketplace.
UpUp wrote: Monday 20 Jan 2025, 13:29 tak chodzą teraz porty (poznan, lubin, gdansk, wroclaw... czy Rzeszow)
Czy słowo "teraz" oznacza, że wcześniej działało u Pana poprawnie? Poznania nie wydawaliśmy pod MSFS, więc zakładam że to pomyłka. Jeżeli ten sam błąd dotyczy wszystkich wymienionych scenerii, a - tak jak wspomniałem - nie mogliśmy zrobić żadnych aktualizacji pod Xbox, źródłem problemu może być sam symulator lub wersje scenerii przygotowane przez Marketplace. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko flagować te błędy do Asobo licząc że to poprawią.
UpUp
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 10
Joined: Wednesday 01 Jan 2025, 13:04
Name: max

Re: EPRZ Rzeszow MSFS

Post by UpUp »

Wasze porty sprawiały problemy od dnia zakupu, black screeny w samolotach od poziomu 310r, comancha, 737 czy dc-6, Poznań to mój błąd sorry. Porty Drzewieckiego są ponadprzeciętnie pamieciozerne i z tym MS nic nie zrobi, to kwestia umiejętności tworzenia wersji ultralight swoich portów na konsolę.. 16gb vramu w xboxie ostro weryfikuje poziom optymalizacji, jeżeli 737 pmdg bryka na innych handcraftowych portach (moze nie tak ładniutkich) a wykłada się na zielonej górce czy Wrocławiu to już daje do myślenia. pozdrawiam i będę dalej informować o xboowych perypetiach na poszczególnych wąrkach portòw
UpUp
5-12 posts
5-12 posts
Posts: 10
Joined: Wednesday 01 Jan 2025, 13:04
Name: max

Re: EPRZ Rzeszow MSFS

Post by UpUp »

Odnośnie technicznych obserwacji - black avionics uderza najczęściej podczas taxi po lądowaniu lub na holding poincie przed takeoff na portach Drzewieckiego - moze to pomoże. Wiem że jestem niszowym klientem Drzewieckiego jako konsolowiec z Polski i raczej nie oczekuje cudów. pozdrawiam
User avatar
Martin_Starski
200+ posts
200+ posts
Posts: 3799
Joined: Monday 24 Sep 2012, 11:11
Name: Marcin
Location: Warszawa

Re: EPRZ Rzeszow MSFS

Post by Martin_Starski »

Nie zamierzam wchodzić w dalszą dyskusję - powtórzę tylko że nie wszystko jest tak oczywiste jak się może wydawać. Powtarzam jeszcze raz - developerzy tacy jak my w przypadku Xbox są postawieni w trudnej sytuacji. Jeżeli nic się nie zmieni to nie będzie problemów ze sceneriami, bo ich po prostu nie będzie chciał nikt robić.
Post Reply