DD Stanislaw wrote: ↑Monday 25 Sep 2023, 10:22
Być może zainstalowane są 2 scenerie tego samego lotniska?
Dzień dobry /wieczór, nie, zainstalowana jest jedna, aż takim ignorantem nie jestem, żeby tego nie zauważyć. Pierwszy lepszy stream z dzisiaj /07.10.23/ też nie ma tej cysterny - i ja również jej nie miałem, stąd moje pytanie. Nie mam już pytań. Podsumowując, nie ma co się napalać na "KULE" w ORBX, tylko brać czysty instalator. Wasze scenerie są świetne, a błędy się zdarzają. I koniec i kropka i pozdrawiam, tomek
Waterv74 wrote: ↑Saturday 07 Oct 2023, 19:58
Dzień dobry /wieczór, nie, zainstalowana jest jedna, aż takim ignorantem nie jestem, żeby tego nie zauważyć
W żadnym razie nie było intencją pytania sugerować czy ktoś jest ignorantem czy nie. Po prostu z doświadczenia wiemy, że tak się czasem zdarza - sam kiedyś popełniłem taki błąd, zapominając że coś gdzieś kiedyś było zainstalowane.
Waterv74 wrote: ↑Saturday 07 Oct 2023, 19:58
Pierwszy lepszy stream z dzisiaj /07.10.23/ też nie ma tej cysterny - i ja również jej nie miałem
Bo ona pojawia się i znika To jest default'owy pojazd i tam ma ustawione miejsce postoju. W momencie "zamówienia" paliwa, ona jeździ i wówczas po prostu jej nie ma w tym miejscu.
Waterv74 wrote: ↑Saturday 07 Oct 2023, 19:58
Wasze scenerie są świetne, a błędy się zdarzają. I koniec i kropka i pozdrawiam, tomek
Całkowita zgoda - nie popełnia błędów tylko ten co nic nie robi. Dzięki wielkie za miłe słowa i miłego latania!
metalcowboy wrote: ↑Sunday 22 Oct 2023, 12:15
Is it possible to remove the static aircraft from this airport when purchased from the Microsoft Marketplace?
No, unfortunately, it's not possible in the case of Microsoft installers.
Dobry wieczór,
posiadam wersję scenerii z ORBX. Przy lądowaniu na pasie 11 następuje chwilowy, nieznaczny spadek klatek (przy 29 wszystko jest płynne), a w folderze Local Cache symulatora pojawia się plik tekstowy "BuilderLogError" z następującą treścią:
Duplicate animation name or guid: EPGD_GateAnim_01, 72a282b0-ebb6-4667-b4fd-93eec3f54843. Ignoring any beyond the first.
Duplicate animation name or guid: EPGD_GateAnim_02, 73c55dce-63c3-4f9c-8961-0299175358fe. Ignoring any beyond the first.
Sprawdzałem po usunięciu i odbudowaniu SceneryIndexes, wyczyszczeniu i wyłączeniu RollingCache. Innej scenerii EPGD nie ma.
Z góry dziękuję za pomoc w zlokalizowaniu problemu.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Sprawdziliśmy jak to wygląda u nas i nie są zdublowane. Nie ma też wpisów XML dotyczących tych animacji, więc to raczej nie jest błąd po naszej stronie. Może instalator Orbx coś tu miesza, ale to byłaby dość głęboka ingerencja w nasze pliki. Można ich podpytać czy też u nich występują takie wpisy.
Dziękuję za ekspresową weryfikację. Przejrzałem pliki w folderze ze scenerią, ale nie znalazłem nic z EPGD_GateAnim. Także w plikach XML.
Jedyny trop to rzeczywiście ORBX. Napiszę do nich, ale może też jakiś forumowicz, który ma wersję ORBX-ową może zerknąć czy po odpaleniu EPGD pojawia mu się w folderze LocalCache taki plik tekstowy?
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Krótkie uaktualnienie: metodą eliminacji doszedłem, że błąd powoduje plik EPGD_OBJ.BGL. Po jego zdezaktywowaniu, sceneria jest uboższa, ale błędu nie ma. Jeszcze przed napisaniem do ORBX: czy jest możliwość, że to oni coś w nim namieszali?
ORBX potwierdził, że u nich też pojawia się BuilderLogError. Doprecyzuję, że ten plik generowany jest w folderze LocalCache symulatora, obok takich plików jak Cameras, UserCfg itp.
Fragmenty z maili, które wymieniłem z ORBX: Hello, I now see the log file.(...)I would guess that the EPGD_OBJ.BGL file is the one that places the objects that appear to have a duplicate GUID.(...) I recommend that you take this information back to the developer. Co niniejszym czynię
Wcześniej sugerowali, że usunięcie jetways Community\drzewieckidesign-epgd\SimObjects\Landmarks\DD_EPGD_JW\model.1 and
Community\drzewieckidesign-epgd\SimObjects\Landmarks\DD_EPGD_JW\model.2
także rozwiązuje problem wyskakującego BuilderLogError, ale to nieprawda.
Czy jest szansa, że skontaktujecie się z ORBX, bo ja chyba niewiele już mogę? Z góry dziękuję za pomoc.
Marcin_K wrote: ↑Sunday 05 Nov 2023, 09:19
I would guess that the EPGD_OBJ.BGL file is the one that places the objects that appear to have a duplicate GUID
Skonsultowalem to i raczej to niemozliwe - kompilator by nam tego nie puscil.
Ciezko nam dociec co moze powodowac ten blad tylko w przypadku Orbx- natomiast co mozemy zaproponowac to usuniecie tych konkretnych 2 obiektow z pliku EPGD_OBJ.BGL. Prosba o sprawdzenie czy podmiana pliku na wersje dostepna pod tym linkiem https://www.dropbox.com/scl/fi/mcu4cpig ... kjsmr&dl=0 usuwa problem w Twoim przypadku.
Dziękuję i potwierdzam - z załączonym plikiem - nie wywala błędu. Na pierwszy rzut oka, sceneria optycznie też dużo nie straciła. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
Marcin_K wrote: ↑Sunday 05 Nov 2023, 09:19
I would guess that the EPGD_OBJ.BGL file is the one that places the objects that appear to have a duplicate GUID
Skonsultowalem to i raczej to niemozliwe - kompilator by nam tego nie puscil.
Ciezko nam dociec co moze powodowac ten blad tylko w przypadku Orbx (...)
Błąd też jest w innych wersjach - poniżej EPGD zakupione na flightsim.com
plik BuilderLogError.txt
Duplicate animation name or guid: EPGD_GateAnim_01, 72a282b0-ebb6-4667-b4fd-93eec3f54843. Ignoring any beyond the first.
Duplicate animation name or guid: EPGD_GateAnim_02, 73c55dce-63c3-4f9c-8961-0299175358fe. Ignoring any beyond the first.