EPWA Warsaw Chopin Airport 2015
Latest version: v1.2 (2016)
Witam
"na szybko" dwie próby:
jak sugerował Kamil - set up na pasie 29, tym razem defaultowa cesna (oczywiście bez ASE), za pierwszym razem uruchomiłem samolot i start, za drugim - postałem na pasie ok 10 min i dopiero wtedy start-up maszyny i start. W obu przypadkach nie miałem problemu.
W wolnej chwili zamienię cesnę na iFLY i dam znać.
Uwaga: dwa wymienione wcześniej przez Kubę pliki są nadal usunięte.
Pzdr - Artur S.
"na szybko" dwie próby:
jak sugerował Kamil - set up na pasie 29, tym razem defaultowa cesna (oczywiście bez ASE), za pierwszym razem uruchomiłem samolot i start, za drugim - postałem na pasie ok 10 min i dopiero wtedy start-up maszyny i start. W obu przypadkach nie miałem problemu.
W wolnej chwili zamienię cesnę na iFLY i dam znać.
Uwaga: dwa wymienione wcześniej przez Kubę pliki są nadal usunięte.
Pzdr - Artur S.
i5 2500K, ASUS P8P67, 4GB PC3 10660/1333MHz, GF GTX570, OS Win7/64bit, FS2004
Niestety....tu na 100% nie jest winny AES. Mogę jeszcze dodać ,że teraz wystąpił u mnie błąd taki ,że nie ładowały się w ogóle żadne tekstury lotniska, również samolotu(project airbus 319)
przy zbliżaniu się do EPWA, a w końcu wywaliło mnie z FS-a, tym razem OOM.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2015 19:16 ]
Udało mi się ustalić:
1.Po wywaleniu tych dwóch plików , udało się dolecieć do EPWA lądowanie pas 11 kołowanie, parking ,gate 15L, chodzi płynnie , ładuje się szybko. Gdzieś ok. 10 nm od lotniska przez ok.minutę nie było tekstur ale zaraz się załadowały bez większego opóźnienia. Następnie kołowanie start 33 bez problemów dalej.
2. Najlepiej testować na świeżo uruchomionym FS2004 , bez wcześniejszej wizyty na EPWA wybrać EPWA jako port docelowy , wtedy sceneria jest najbardziej "obciążona" przy wczytywaniu.
Teraz zabieram się za test na dalszej trasie ,spróbuję LPPT-EPWA bez wcześniejszego "oglądania" EPWA i dam znać .
Mam pytanie za co odpowiadają te 2 pliki?
przy zbliżaniu się do EPWA, a w końcu wywaliło mnie z FS-a, tym razem OOM.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2015 19:16 ]
Udało mi się ustalić:
1.Po wywaleniu tych dwóch plików , udało się dolecieć do EPWA lądowanie pas 11 kołowanie, parking ,gate 15L, chodzi płynnie , ładuje się szybko. Gdzieś ok. 10 nm od lotniska przez ok.minutę nie było tekstur ale zaraz się załadowały bez większego opóźnienia. Następnie kołowanie start 33 bez problemów dalej.
2. Najlepiej testować na świeżo uruchomionym FS2004 , bez wcześniejszej wizyty na EPWA wybrać EPWA jako port docelowy , wtedy sceneria jest najbardziej "obciążona" przy wczytywaniu.
Teraz zabieram się za test na dalszej trasie ,spróbuję LPPT-EPWA bez wcześniejszego "oglądania" EPWA i dam znać .
Mam pytanie za co odpowiadają te 2 pliki?
- Kuba Pa
- 200+ posts
- Posts: 471
- Joined: Wednesday 22 Sep 2010, 12:17
- Name: Jakub
- Location: Kolbuszowa, Poland
Bardzo wam dziękuje, że poświęcacie swój czas na rozwiązanie tego problemu, muszę powiedzieć że to najtrudniejszy z jakim spotkałem się w naszych sceneriach.
Te 2 pliki są odpowiedzialne za cały "płaski" teren lotniska i jego okolicy. Na pewno sceneria bez nich będzie się szybciej ładować, ponieważ te pliki odpowiadają za 87 tekstur. Jednak to nie jest problem w moich sceneriach było i więcej i nic się nie działo, zresztą w dzień też nic się nie dziej, także trzeba się skupić na poszukiwaniach wśród nocnych tekstur. Mam pytanie czy wszyscy mają także zainstalowana scenerię Warszawy v1.6?
Te 2 pliki są odpowiedzialne za cały "płaski" teren lotniska i jego okolicy. Na pewno sceneria bez nich będzie się szybciej ładować, ponieważ te pliki odpowiadają za 87 tekstur. Jednak to nie jest problem w moich sceneriach było i więcej i nic się nie działo, zresztą w dzień też nic się nie dziej, także trzeba się skupić na poszukiwaniach wśród nocnych tekstur. Mam pytanie czy wszyscy mają także zainstalowana scenerię Warszawy v1.6?
Witam,
informacyjnie: powtórzyłem dwukrotnie set-up na pasie 29 z iFLY (C&D, s/u, programowanie FMC etc..) - podobnie jak z Cesną odlot z EPWA na ok 17nm od OKC bez problemów. Tak jak poprzednio - za drugim razem postałem kilkanaście minut na pasie zanim wystartowałem, po każdym locie robiłem restart "sima" (ale nie PC), pliki "mapsat" usunięte.
Kuba -ja mam Warsaw City 1.6 ale IMHO to nie ten dodatek powoduje problemy. Przez około tydzień latałem na samej EPWA, i miałem niestety ten sam error...
Pzdr - Artur S.
informacyjnie: powtórzyłem dwukrotnie set-up na pasie 29 z iFLY (C&D, s/u, programowanie FMC etc..) - podobnie jak z Cesną odlot z EPWA na ok 17nm od OKC bez problemów. Tak jak poprzednio - za drugim razem postałem kilkanaście minut na pasie zanim wystartowałem, po każdym locie robiłem restart "sima" (ale nie PC), pliki "mapsat" usunięte.
Kuba -ja mam Warsaw City 1.6 ale IMHO to nie ten dodatek powoduje problemy. Przez około tydzień latałem na samej EPWA, i miałem niestety ten sam error...
Pzdr - Artur S.
i5 2500K, ASUS P8P67, 4GB PC3 10660/1333MHz, GF GTX570, OS Win7/64bit, FS2004
Witam, wykonałem dziś kolejne próby..
Najpierw ustawiłem E-Jetv2 EMB175 (17:00) na stand 17 przez ponad 30 min.. nic się nie działo.. postanowiłem więc załadować flight plan, fspass i zrobić odlot na OLILA (kierunek GDN), kołowanie na RWY 33 bez problemów, start bez problemów - nie wywaliło, doleciałem do GDN, zatem postanowiłem powrócić do Warszawy. Odlot z GDN (PAv1) bez problemów z RWY29 i dolot do LIN i podejście na ILS RWY 33.. nie wywaliło.. dokołowanie, stand 16 bez problemów...
Wykorzystywałem ASv6, AI traffic, EPWA 2015, PAv1, FSpass oraz Warsaw City 2013..
Najpierw ustawiłem E-Jetv2 EMB175 (17:00) na stand 17 przez ponad 30 min.. nic się nie działo.. postanowiłem więc załadować flight plan, fspass i zrobić odlot na OLILA (kierunek GDN), kołowanie na RWY 33 bez problemów, start bez problemów - nie wywaliło, doleciałem do GDN, zatem postanowiłem powrócić do Warszawy. Odlot z GDN (PAv1) bez problemów z RWY29 i dolot do LIN i podejście na ILS RWY 33.. nie wywaliło.. dokołowanie, stand 16 bez problemów...
Wykorzystywałem ASv6, AI traffic, EPWA 2015, PAv1, FSpass oraz Warsaw City 2013..
Kuba,
ale u mnie wczoraj problem wystąpił nawet po usunięciu plików (post z 15:54).... Brak błędu w późniejszych próbach był być może spowodowany tym, iż zaczynały się one od setupu bezpośrednio na rwy 29, a nie przy gate. Dzisiaj spróbuję wykonać jeszcze ze 2-3 testy od gate 17.
Pzdr - Artur
[ Added: Sun Dec 06, 2015 14:07 ]
Kuba,
niestety potwierdzam - usunięcie plików w moim przypadku nic nie dało. Dwie próby - setup iFLY737-900 z gate 17, godziny nocne, C&D, programowanie FMC, kołowanie do rwy 29, start i zaraz po oderwaniu od pasa dwukrotnie "black screen".... Wychodzi na to, że nie jest to problem plików "mapsat", a jeżeli już - to nie tylko ich...
Pzdr - Artur
ale u mnie wczoraj problem wystąpił nawet po usunięciu plików (post z 15:54).... Brak błędu w późniejszych próbach był być może spowodowany tym, iż zaczynały się one od setupu bezpośrednio na rwy 29, a nie przy gate. Dzisiaj spróbuję wykonać jeszcze ze 2-3 testy od gate 17.
Pzdr - Artur
[ Added: Sun Dec 06, 2015 14:07 ]
Kuba,
niestety potwierdzam - usunięcie plików w moim przypadku nic nie dało. Dwie próby - setup iFLY737-900 z gate 17, godziny nocne, C&D, programowanie FMC, kołowanie do rwy 29, start i zaraz po oderwaniu od pasa dwukrotnie "black screen".... Wychodzi na to, że nie jest to problem plików "mapsat", a jeżeli już - to nie tylko ich...
Pzdr - Artur
i5 2500K, ASUS P8P67, 4GB PC3 10660/1333MHz, GF GTX570, OS Win7/64bit, FS2004
Niestety. Mogę już potwierdzić . Wywalenie tych 2 plików nic nie daje. Warsaw City też nie jest winne bo ja go nie mam ani żadnych innych dodatków w Warszawie
Muszę jeszcze dodać ,że najczęściej u mnie jest błąd OOM.
Nie mam pojęcia o tworzeniu scenerii ale dodam swoje "3 grosze". Pamiętam ,że kiedyś przy jakieś scenerii takie problemy powodowały pliki landclass czy terenu w jednym folderze z lotniskiem. Rozdzielenie i utworzenie drugiego rozwiązało problem.
To pewnie nie to w tym przypadku...ale...
Co mogłem to pomogłem
Muszę jeszcze dodać ,że najczęściej u mnie jest błąd OOM.
Nie mam pojęcia o tworzeniu scenerii ale dodam swoje "3 grosze". Pamiętam ,że kiedyś przy jakieś scenerii takie problemy powodowały pliki landclass czy terenu w jednym folderze z lotniskiem. Rozdzielenie i utworzenie drugiego rozwiązało problem.
To pewnie nie to w tym przypadku...ale...
Co mogłem to pomogłem
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6269
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
RAM-u mam 4 GB ale win 32 bit i tak wykorzystuje ok 3. Ale to bez znaczenia bo i tak ten crash występuje bez względu na system.. itd.
Też nie zawsze, czasami uda mi się wylądować i dokołować do terminala po bardzo krótkim locie. Ale zazwyczaj jest tak iż po zbliżeniu się tak na ok. 10nm zanikają tekstury samolotu potem widać z oddali EPWA (szarą , bez tekstur) i po kilku minutach "black screen" i po zabawie
Też nie zawsze, czasami uda mi się wylądować i dokołować do terminala po bardzo krótkim locie. Ale zazwyczaj jest tak iż po zbliżeniu się tak na ok. 10nm zanikają tekstury samolotu potem widać z oddali EPWA (szarą , bez tekstur) i po kilku minutach "black screen" i po zabawie
Witam!
Zrobiłem wczoraj LO151/LO152 WAW-TLV-WAW oba loty bez problemów na E-JETs v2.. Mówiąc bez problemów mam na myśli, że nie wywaliło mnie z FS9.. niestety tekstury zmieniają się, hangary w różnych barwach, rękawy na biało itp, efekt utrzymuje się przez chwile i normuje się.. wjazd na pas i start bez problemów.. prowokowałem zmianą widoku podczas startu i wznoszeniu na FL230 XIMBA/ dalej na trasie bez problemów - lądowanie na Ben Gurion i powrót przed 8:00 do WAW - wszystko naturalnie podczas nocnych tekstur. Zaznaczam, że nie używam obu wspomnianych wcześniej plików. Być może częściowo odpowiadają one za problemy, jednak uważam, że nie tylko w nich tkwi problem. W weekend znów będę miał trochę więcej czasu na dalsze testowanie. Pozdrawiam!
Zrobiłem wczoraj LO151/LO152 WAW-TLV-WAW oba loty bez problemów na E-JETs v2.. Mówiąc bez problemów mam na myśli, że nie wywaliło mnie z FS9.. niestety tekstury zmieniają się, hangary w różnych barwach, rękawy na biało itp, efekt utrzymuje się przez chwile i normuje się.. wjazd na pas i start bez problemów.. prowokowałem zmianą widoku podczas startu i wznoszeniu na FL230 XIMBA/ dalej na trasie bez problemów - lądowanie na Ben Gurion i powrót przed 8:00 do WAW - wszystko naturalnie podczas nocnych tekstur. Zaznaczam, że nie używam obu wspomnianych wcześniej plików. Być może częściowo odpowiadają one za problemy, jednak uważam, że nie tylko w nich tkwi problem. W weekend znów będę miał trochę więcej czasu na dalsze testowanie. Pozdrawiam!