Warsaw City X
Latest version: v1.991 (2020)
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Warsaw City X
Warsaw City X for FSX/P3D by Drzewiecki Design
More info at/Więcej na: http://www.drzewiecki-design.net/prodWAW_X.htm
English and Polish discussion and support in this topic / Dyskusja po polsku i po angielsku w tym temacie.
This is a redesigned version of our older product, Warsaw City 2013 X. The upgrade will cost only up to 10 euros depending on a store. To download the upgrade for a reduced price you need to log-in into your store's account. If something is unclear, please contact your store for support.
Changes in the new v1.5:
• New, state-of-the-art, extremely detailed autogen for the whole area (over 5000km2)
• EPMO airport completely redesigned
• New ground textures for the whole area, including winter and night
• Redesigned all custom city buildings (600+) for much better performance and look
• 1GB lower disk space required
• New, lately-built downtown buildings added
• 2x higher resolution SRTM mesh plus custom mesh added in many areas
• Volumetric grass added at many airports
• Upgrade of all airports plus new custom-made charts
• Static aircraft now removable at EPMO
• GSX (config file included) and AES compatibility
• FSX, FSX:SE, P3Dv1 and P3Dv2 compatibility
• Drzewiecki Design FSX/P3D Season Switcher v2.9 compatibility
• EPWA Warsaw Chopin Airport X compatibility
DEMO has also been updated to v1.5!
Alternative runway light texture
- This texture provides a more realistically looking (slightly dimmer) runway lights for all included airports. The texture should be placed into Addon Scenery \ Seattle X \ Texture
More info at/Więcej na: http://www.drzewiecki-design.net/prodWAW_X.htm
English and Polish discussion and support in this topic / Dyskusja po polsku i po angielsku w tym temacie.
This is a redesigned version of our older product, Warsaw City 2013 X. The upgrade will cost only up to 10 euros depending on a store. To download the upgrade for a reduced price you need to log-in into your store's account. If something is unclear, please contact your store for support.
Changes in the new v1.5:
• New, state-of-the-art, extremely detailed autogen for the whole area (over 5000km2)
• EPMO airport completely redesigned
• New ground textures for the whole area, including winter and night
• Redesigned all custom city buildings (600+) for much better performance and look
• 1GB lower disk space required
• New, lately-built downtown buildings added
• 2x higher resolution SRTM mesh plus custom mesh added in many areas
• Volumetric grass added at many airports
• Upgrade of all airports plus new custom-made charts
• Static aircraft now removable at EPMO
• GSX (config file included) and AES compatibility
• FSX, FSX:SE, P3Dv1 and P3Dv2 compatibility
• Drzewiecki Design FSX/P3D Season Switcher v2.9 compatibility
• EPWA Warsaw Chopin Airport X compatibility
DEMO has also been updated to v1.5!
Alternative runway light texture
- This texture provides a more realistically looking (slightly dimmer) runway lights for all included airports. The texture should be placed into Addon Scenery \ Seattle X \ Texture
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Po pierwszym oblocie wrażenia zasadniczo pozytywne.
Braki autogenu z poprzedniej odsłony bardzo ładnie wypełnione (na razie zwiedziłem obszar miedzy Modlinem a Kampinosem oraz trase z Babic do strefy nad Zegrze wzdłuż Kanału Zeranskiego). Centrum robi wrażenie (dolot z północy), podobnie Puławska i ogólnie podejście do 33 na EPWA tez bardzo szczegółowe.
Ale co sie stało z Ursynowem? Całkowity brak custom budynków, tylko gdzieniegdzie autogenowe domki i drzewka. Jedyny charakterystyczny budynek widoczny u mnie w scenerii to zajezdnia metra na Kabatach. Czy tak ma być, czy coś sie u mnie wycina?
Odnośnie fps-ów to nawet bez żadnego tuningu jest znośnie. Dolot samolotami GA od A2A z włączonym GTN750 z Modlina i przelot przez samo centrum aż do Kabat na 1000ft stabilne 20fps. Podejście na 33 i ladowanie na EPWA -spadek do 15. Dla porównania bez WarszawyX na nowym EPWA miałem ponad 20fps, a nad samym miastem (orbx lc + vector) ponad 30fps.
Pozdrawiam
Braki autogenu z poprzedniej odsłony bardzo ładnie wypełnione (na razie zwiedziłem obszar miedzy Modlinem a Kampinosem oraz trase z Babic do strefy nad Zegrze wzdłuż Kanału Zeranskiego). Centrum robi wrażenie (dolot z północy), podobnie Puławska i ogólnie podejście do 33 na EPWA tez bardzo szczegółowe.
Ale co sie stało z Ursynowem? Całkowity brak custom budynków, tylko gdzieniegdzie autogenowe domki i drzewka. Jedyny charakterystyczny budynek widoczny u mnie w scenerii to zajezdnia metra na Kabatach. Czy tak ma być, czy coś sie u mnie wycina?
Odnośnie fps-ów to nawet bez żadnego tuningu jest znośnie. Dolot samolotami GA od A2A z włączonym GTN750 z Modlina i przelot przez samo centrum aż do Kabat na 1000ft stabilne 20fps. Podejście na 33 i ladowanie na EPWA -spadek do 15. Dla porównania bez WarszawyX na nowym EPWA miałem ponad 20fps, a nad samym miastem (orbx lc + vector) ponad 30fps.
Pozdrawiam
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6271
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Dzięki!
Tak, zrezygnowałem z załączania do projektu budynków Ursynowa ze względów wydajnościowych (trzeba byłoby wszystkie przerabiać, aby działały wydajnie). Biorąc pod uwagę częstotliwość podejść na 29 uznałem, że lepiej je zastąpić autogenem. Zresztą w poprzedniej wersji wielu klientów musiało je ręcznie usuwać, bo hamowały klatki nawet nad Zalewem... Oczywiście jesli jest ktoś zainteresowany, to mogę udostępnić paczkę z Ursynowem ze starej wersji, ale naprawdę jest to masa tekstur i w użyciu z nowym EPWA nie będziecie zadowoleni.jarzemant wrote:Ale co sie stało z Ursynowem?
Też tak pomyślałem jadąc ostatnio przez Wisłę w realu - dużo dały te nowe wieżowce.jarzemant wrote:Centrum robi wrażenie
I tu trudno jest mi się zgodzić z uzasadnieniem decyzji o pomięciu Ursynowa.DD Stanislaw wrote:Tak, zrezygnowałem z załączania do projektu budynków Ursynowa ze względów wydajnościowych (trzeba byłoby wszystkie przerabiać, aby działały wydajnie).
Po pierwsze ze względów "merytorycznych" - jest to bardzo charakterystyczna dzielnica, właśnie przez układ zabudowy mieszkaniowej, kilku wyższych obiektów oraz centrów handlowych, doskonale widoczna z podejścia na EPWA zarówno na 29 jak i 33, jak również w czasie lotów widokowych linią Wisły.
Jeżeli nawet nie modele 3d, to proponuję jednak zmianę typu autogenu na gęstą zabudowę "miejską" - obecnie wyświetlają się parterowe domki i nawet jeżeli jest ich dużo, to nie wygląda to właściwie. Pojawiają się też spore "placki" zupełnie pozbawione autogenu (P3Dv2, budynki na dense, kompleksowość scenerii na max) - np. Ursynów północny między: Puławską, KEN i Dolinką Służewiecką.
IMHO kontrast "łysego" Ursynowa sąsiadującego z bardzo przekonywująco odwzorowaną linią ul. Puławskiej, jest rażący.
Po drugie WarszawaX2015 to jest jednak płatny upgrade, więc oczekiwałbym, że elementy istniejące w poprzedniej wersji, ale wymagające przeróbki, będą przerobione, a nie po prostu usunięte.
To tak tytułem łyżki dziegciu.
Natomiast po dwóch kolejnych oblotach, przy aktualnej pogodzie z ASN, lądowanie na EPWA X samolotami A2A daje na moim sprzęcie 17-18fps i jak na razie żadnych OOM
Pozdrawiam,
-
- 26-49 posts
- Posts: 49
- Joined: Sunday 22 Sep 2013, 08:29
- Location: Switzerland