Search found 165 matches

by seam1977
Saturday 27 Jun 2015, 15:49
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: Polish Airports vol.1 X
Replies: 917
Views: 402870

Dzis wracam z Brazyli do Pyrzowic wiec jutro bede sprawdzal :D
by seam1977
Friday 26 Jun 2015, 19:09
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: Polish Airports vol.1 X
Replies: 917
Views: 402870

Sprawdze to Rafal bo czasem u mnie GSX szaleje na EPKT,dam znac.
by seam1977
Wednesday 24 Jun 2015, 19:10
Forum: General
Topic: And a new project will be... News and other stuff.
Replies: 566
Views: 442566

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Zadowolenie wyrazam emotikonem!

[ Dodano: Śro Cze 24, 2015 20:10 ]
I bedzie kompatybilne z FTX ORBX z tego co widze tak :lol: ?
by seam1977
Friday 19 Jun 2015, 23:39
Forum: Products - X-Plane 10, X-Plane 11
Topic: Warsaw City XP
Replies: 74
Views: 31963

Fajne fotki ,widze ze XP sie rozkreca :)
by seam1977
Thursday 28 May 2015, 20:46
Forum: General
Topic: And a new project will be... News and other stuff.
Replies: 566
Views: 442566

tak tylko rzucilem ze moze kiedys.. jak juz robis Rumunie to tam jest pare fajnych lotnisk :)

[ Dodano: Czw Maj 28, 2015 21:46 ]
ale za to Baku bedzie na czasie bo Europejskie Igrzyska :D
by seam1977
Thursday 28 May 2015, 19:10
Forum: General
Topic: And a new project will be... News and other stuff.
Replies: 566
Views: 442566

Jak juz Staszek wejdzie do Rumunii to niech zrobi wszystkie lotniska. :D
Staszku a co do LUKK to chcialbym ten upust czy cos :lol:
by seam1977
Sunday 17 May 2015, 01:18
Forum: General
Topic: And a new project will be... News and other stuff.
Replies: 566
Views: 442566

http://www.republicofmoldova.org/img/airport.jpg
Chisinau Airport Moldavia!!! :D
To juz drugi ktory odgadlem. :wink:
Moze jakis upust dostane :P
by seam1977
Friday 24 Apr 2015, 23:15
Forum: General
Topic: Real world flying
Replies: 89
Views: 110818

Staszku druga polowa lipca jestem w PL na 3 tyg ,wiec teraz musimy cos z :D organizowac.Pozdrawiam :D
by seam1977
Sunday 08 Feb 2015, 22:26
Forum: General
Topic: And a new project will be... News and other stuff.
Replies: 566
Views: 442566

Dzieki,pozdrawiam [ Dodano : Nie Lut 08, 2015 22:24 ] Czesc Staszku oto wyzwanie dla DD Design,ktoremu napewno sprostalibyscie :D pozdrawiam Slawek http://www.tvn24.pl/najwieksze-lotnisko-swiata-powstanie-w-pekinie,513290,s.html [ Dodano : Nie Lut 08, 2015 22:26 ] http://www.tvn24.pl/najwieksze-lotn...
by seam1977
Friday 06 Feb 2015, 15:13
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: EETN Tallinn v2 X
Replies: 300
Views: 193554

ok,zrobilem juz porzadek i jest ok,po wgraniu jeszcze raz scsenerii wszytko wrocilo do normy,dzieki za odp.
by seam1977
Thursday 05 Feb 2015, 23:04
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: EETN Tallinn v2 X
Replies: 300
Views: 193554

Czesc Staszku pojawil mi sie problem teksturami drzew w EETN ,sa czarne i kwadratowe czy to wina tego ze nie mam zainstalowanego dodatku twojego Season switcher?? czy jakis problem z ustawieniami ? :? Mam dodatkkowo zainstalowany FTX ORBX Global,Landclass,Vector.Pozdrawiam Slawek [ Dodano : Czw Lut ...
by seam1977
Wednesday 28 Jan 2015, 17:50
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: EPKK Kraków Balice X v2
Replies: 412
Views: 254065

Generalnie FPS spadaly prz terminal i parkingu wojskowym gdzie staly Cassy,wyrzucilem Samoloty i ludzi z folderu scenery (ststic).I dalej sie nic nie zmienialo,bede musial poczytac o tweekowaniu fs9 :twisted:

[ Dodano: Śro Sty 28, 2015 17:50 ]
ale dzieki za odpowiedz,Staszku pozdrawiam
by seam1977
Wednesday 28 Jan 2015, 17:43
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: EPKK Kraków Balice X v2
Replies: 412
Views: 254065

Jak na ten czas ja nie mialem problemu z EPKK ,ale chcialem zapytac w imieniu mojego kolegi ktory ma pod FS9 i mu strasznie klatkuje lub zawiesza.(nvidiaGT8600,dual processor 3.2 ghz no i tylko "2GB"RAM ),zmniejszylem chmury do minimum,zero traffic i zmienialem ustawienia w fs9 menu na rozne sposoby...
by seam1977
Wednesday 28 Jan 2015, 00:07
Forum: Products - FSX, FSX:SE, Flight Sim World, Prepar3D
Topic: EPKK Kraków Balice X v2
Replies: 412
Views: 254065

Staszku. czy ta poprawka jest w wersji 1.3?
by seam1977
Monday 19 Jan 2015, 23:04
Forum: General
Topic: And a new project will be... News and other stuff.
Replies: 566
Views: 442566

Witaj Staszku,wiem ,ze jestescie zawaleni robota,ale zapytam o nowe lotnisko w Radomiu.Czy i kiedy bedziecie miec w planach zrobienia scenerii Radomskiego lotniskachodzi o rok 2015.Pozdrawiam Slawek.