Witam wszystkich zwolenników i posiadaczy scenerii DD oraz wielce szanowne grono twórców niezwykłych scenerii
Do rzeczy.
Otóż nurtuje mnie sprawa dotycząca wyświetlania scenerii nocnych w waszych produktach w DX10.
Podłączyłem się do tego tematu ponieważ nie chciałem rozpoczynać gdzie indziej żeby nie powtarzać wątków.
Jestem posiadaczem pełnych wersji waszych produktów zarówno pod FSX jak i pod FS9
Niedawno zakupiłem UPdate do DD Polish Airports 1 (3.1) wszystko /smiga jak należy.
(TYLKO brakuje wspomagania DX10.)
Do tej pory nie korzystałem z DX10 i byłem zadowolony bardzo ale kiedy załączyłem tą opcję, to powiem jest jeszcze lepiej mój 747-400 (800) PMDG wygląda bajecznie ale nie mogę spać myśląc dlaczego textury nocne w waszych produktach nie Smigają pod DX10.
Ubiegłej nocy zrobiłem kilkugodzinny test na EPKK, EPWR, EPPO, EPGD, EPKT, EPLB. EPRZ.
polegający na sprawdzeniu o której godzinie textury nocne przechodzą w dzienne i jak wygłąda lotnisko, jak wyświetlane są miejsca parkingowe i drogi kołowania. Zrobiłem kilkanaście PrintScrin-ów, którymi mogę się podzielić jeśli będzie potrzeba.
Najlepiej wygląda Kraków używająć DX10. Można tam latać linie pomocnicze kołowaia i nr-y stanowisk postojowych są widoczne. Pozostałe lotniska jakie wymieniłem miejsca postojowe drogi kołowania nic nie widać (mleko.) Wszystko zamazane. Najgorzej wygląda Poznań tam jeszcze przebiją warstwy textur oryginalnych FSX.
Jak już wspomniałem podłączyłem się do tematu kolegi RZEPA10.
RZEPA10 napisał
W dzień tekstury w DX10 wyglądają ok, problem tylko przy nocnych teksturach, ale zastanawia mnie dlaczego pas jak i fragment drogi kołowania wyświetlają się wtedy ok ?
Czy masz może jakiś pomysł jak bym mógł sobie powyższe naprawić?
Pan Stanislaw odpisał:
Tak jak bardzo wiele scenerii, nasze produkty nie są kompatybilne z dx10
kolega RZEPA10 napisał
Czy w przyszłości jest jednak szansa na jakiś update aby w DX10 było ok?
Pan Stanisław odpowiedział
To znaczy wszystkie te scenerie w DX10 działać będą, ale mogą występować błędy, jak te pokazane powyżej.
Są to przede wszystkim błędy przenikania kilku warstw groundu, a stosowanie kilku warstw jest praktycznie jedyną możliwą techniką stworzenia wysokiej jakości apronów,
dróg kołowania itd. a w niektórych przypadkach i fototekstury "pod" lotnisko. To samo dotyczy DX10 w Prepar3D.
To prawda textury działają i mają wspomniane błędy przenikania kilku warstw.
a nie wiemy czy w przyszłości planujecie jednak service pod DX10 nie wspomnę już o DX11 czy też niedługo DX12?
Pomimo wielkiego trudu i cheęci wielu nieprzespanych nocy i bólu głowy czy też BYCIE Najlepszym na rynku trzeba pomyśleć o przyszłości BY LATANIE BYŁO JESZCZE PIĘKNIEJSZE
Pozdrawiam.
Mariusz