Polish Airports vol.3 X
Latest version: v4.1 (2020)
Witam!
Dziś zainstalowałem wersję demo 2.2 (z tego linku http://www.drzewiecki-design.net/DoScia ... X_DEMO.zip) i na EPPO są problemy z oświetleniem.Pojawiające się i znikające światła podejścia, progu pasa etc (FSX).
Wyłączyłem wszystkie inne scenerie.
Dziś zainstalowałem wersję demo 2.2 (z tego linku http://www.drzewiecki-design.net/DoScia ... X_DEMO.zip) i na EPPO są problemy z oświetleniem.Pojawiające się i znikające światła podejścia, progu pasa etc (FSX).
Wyłączyłem wszystkie inne scenerie.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6273
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Mogę tylko potwierdzić, że mam dokładnie tam samo. Zawsze na lotnisku "startowym" światła są ok i nic nie mruga, a na lotnisku docelowym dzisiają się różne cuda pod postacią migania i to chyba we Wszystkich polskich produktach DD. Na pewno tak się dzieje na EPKK, EPGD i EPSC których korzystam najczęśniej - latam w trybie dx10.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6273
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6273
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Polecam jednak korzystanie z DX9 - fixera kupilem specjalnie z myślą o polskich lotniskach DD i niestety nie sprawdza się (można powiedzieć że sprawdza się losowo z szansą że będzie ok jakieś 10%). Na nocne i wieczorne loty jednak przestawiam tryb na dx9.DD Stanislaw wrote:Tak, albo nie korzystać z DX10 w tym przypadku.
Scenerie są jednak kompatybilne z P3D v2.
Fixer działa.
W folderze DX10SceneryFixer znajduje się folder "bgl". Po otwarciu znajdującego się w nim pliku "airport fields.zip" znajdziecie folder zawierający kilka tysięcy małych plików .bgl. Każdy poprawia oświetlenie konkretnego lotniska. Wystarczy np. plik "EPKT_LightField.BGL" wrzucić do katalogu Scenery w EPKT_X i po sprawie. Z lotnisk DD brakuje tam chyba jedynie chyba Lublina.
Posiadam najnowszą wersję Scenery Fixera i z tego co wiem jest to w miarę świeża sprawa. Osoby w potrzebie muszą więc programik uaktualnić. Należy używać tych poprawek jedynie, gdy pojawiają się problemy z danym lotniskiem.
P.S.
Pisałem o tym do DD, najwyraźniej jednak ta - w sumie dosyć ważna jak dla mnie, użytkownika - informacja zaginęła w skrzynce odbiorczej.
W folderze DX10SceneryFixer znajduje się folder "bgl". Po otwarciu znajdującego się w nim pliku "airport fields.zip" znajdziecie folder zawierający kilka tysięcy małych plików .bgl. Każdy poprawia oświetlenie konkretnego lotniska. Wystarczy np. plik "EPKT_LightField.BGL" wrzucić do katalogu Scenery w EPKT_X i po sprawie. Z lotnisk DD brakuje tam chyba jedynie chyba Lublina.
Posiadam najnowszą wersję Scenery Fixera i z tego co wiem jest to w miarę świeża sprawa. Osoby w potrzebie muszą więc programik uaktualnić. Należy używać tych poprawek jedynie, gdy pojawiają się problemy z danym lotniskiem.
P.S.
Pisałem o tym do DD, najwyraźniej jednak ta - w sumie dosyć ważna jak dla mnie, użytkownika - informacja zaginęła w skrzynce odbiorczej.
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6273
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
Dzień dobry,
Mam drobny problem z płytą postojową w Bydgoszczy. Pobrałem plik z aktualizacją płyty postojowej który jest umieszczony w tym wątku. Zmieniły się oznaczenia, ale pozycje w AFCAD chyba zostały takie same, gdyż kiedy w FSX wybieram stanowisko na którym ma być ustawiony samolot, to stoi on zgodnie ze starymi oznaczeniami.
Niestety nie mogę pobrać na nowo całego dodatku, gdyż mam wersję z płyty.
http://i60.tinypic.com/okq6v9.jpg
Patryk
Mam drobny problem z płytą postojową w Bydgoszczy. Pobrałem plik z aktualizacją płyty postojowej który jest umieszczony w tym wątku. Zmieniły się oznaczenia, ale pozycje w AFCAD chyba zostały takie same, gdyż kiedy w FSX wybieram stanowisko na którym ma być ustawiony samolot, to stoi on zgodnie ze starymi oznaczeniami.
Niestety nie mogę pobrać na nowo całego dodatku, gdyż mam wersję z płyty.
http://i60.tinypic.com/okq6v9.jpg
Patryk
niewidoczne oswietlenie
witam serdecznie,
mam problem z niewidocznym oświetleniem dróg kołowania i pasa startowego w prepar3d v2.3
problem występuje we wszystkich waszych sceneriach.
czy ktoś odnotował ten sam problem i czy da się temu jakoś zaradzić?
dziękuje
Jorzo
mam problem z niewidocznym oświetleniem dróg kołowania i pasa startowego w prepar3d v2.3
problem występuje we wszystkich waszych sceneriach.
czy ktoś odnotował ten sam problem i czy da się temu jakoś zaradzić?
dziękuje
Jorzo
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6273
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
- DD Stanislaw
- Administrator
- Posts: 6273
- Joined: Monday 15 May 2006, 10:07
- Name: Stanisław
- Location: Warsaw, Poland
The lighting problem occur only in P3D v2.3. Here is a short explanation of a possible reason from Lockheed Martin team member:
Beau Hollis wrote:I'd say one of the opcodes we fixed is firing off now and that is changing the overall draw order that your content is drawn in. There isn't really a way to control draw order any more, but gbl draws are sorted by zbias which is set for each of the bgl material layers. We did recently find a bug in how we handle no-z-write based sorting. In certain cases, the runtime draw order takes precedence over the z-order set by the z-bias. Our legacy handlers for bgl uses z-bias to sort the bgl layers. We are going to fix the zbias sorting issue soon. Hopefully that will resolve the issue.